Špajza 08. svibnja 2017.

Starbucks će skupo koštati jednorozi

foto: @Instagram
gastro postao gastro.24sata.hr
Starbucks je svojim Unicorn Frappuccinom osvojio društvene mreže i podebljao bankovne račune, ali ne bez posljedica...

Raznobojni frappuccino s jestivim šljokicama navodno je kopija napitka kafića „The End“ u Brooklynu. Vlasnici su još u prosincu prošle godine počeli prodavati Unicorn Latte koji ne sadrži kavu, baš poput Starbucksove limitirane uspješnice.

Možda vas zanima... Jednorogomanija poharala svijet! Špajza

„The End“ tvrdi kako su njihovi gosti, pod utjecajem jake medijske kampanje Starbucksa, uvjereni da je Unicorn Latte zapravo kopija Unicorn Frappuccina. Budući da je upravo taj napitak njihov zaštitni znak potražuju 10 milijuna dolara zbog preuzimanja ideje.

Mjesec dana šarene slave moglo bi skupo koštati Starbucks, a oni se brane kako je ideja za frappuccino proizašla iz trendova na društvenim mrežama. Prodavao se samo u travnju, a nakon toga su počeli promovirati svoj ljetni „Midnight mint“- ni izbliza uspješan poput onog inspiriranog popularnim jednorozima.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.