Milka kreće s novim načinom proizvodnje kakaa

Promo
Mondelez Europe je objavio da će svoj najpoznatiji brend, Milka, uključiti u Cocoa Life program održivog snabdijevanja kakaom koji predstavlja početak novog načina proizvodnje kakaa u budućnosti.
Vidi originalni članak

Od kolovoza 2018. Cocoa Life logo nalazit će se na pakiranjima Milka čokolada. Tvrtka očekuje da će se do kraja 2019. u program uključiti cjelokupni portfolio Milka čokolade u Europi. Ovime će se Milka pridružiti ostalim Mondelēz International brendovima koji sadrže kakao iz Cocoa Life programa: Cadbury Dairy Milk u Velikoj Britaniji i Irskoj, Côte d’Or u Belgiji i Francuskoj, Freia i Marabou u nordijskim zemljama i Oreo keksima širom Europe.

“Vrlo smo ponosni što se naš najveći brend u čokoladi, Milka, pridružuje Cocoa Life programu.” rekao je Hubert Weber, Izvršni dopredsjednik Mondelēz International i predsjednik Mondelez Europe.

“Svjedoci smo velikog uspjeha ovog programa, ovo je veliki korak prema našem cilju: uključiti 200 000 poljoprivrednika i poboljšati uvjete života za milijun ljudi do 2022.”

Milka predstavlja kvalitetu u industriji čokolade i garantira ga uporabom najkvalitetnijih sastojaka poput alpskog mlijeka. Kvaliteta i obećanje brenda sada su upotpunjeni pridruživanjem programu Cocoa Life, kao i potvrdom da se u proizvodnji ne koriste umjetni
okusi, boje ili konzervansi.

 

 

Misija Cocoa Life-a je da osigura održiv prinos kakaa, istovremeno poboljšavajući uvjete života i prihode poljoprivrednika, šireći informacije o krčenju šuma i boreći se protiv klimatskih promjena u svih šest zemalja u kojima se proizvodi kakao: Gani, Obali Slonovače, Indoneziji, Dominikanskoj Republici, Indiji i Brazilu. Do kraja 2017. godine, programom je uključeno 120500 poljoprivrednika u 1085 zajednica i osigurano je više od milijun sadnica drveća kao dio globalne borbe protiv klimatskih promjena. Kroz Cocoa Life, tvrtka je također povećala održivo snabdijevanje kakaa na 35% , što je za 14% više u odnosu na 2016.
godinu.

Neovisna istraživanja pokazuju da su u Cocoa Life zajednicama u Indoneziji godišnji prihodi poljoprivrednika povećani za 37% , a prinos kakaa za 10% . Za više informacija posjetite najnoviji Cocoa Life izvještaj o napretku posjetite službene Cocoa Life stranice.

Cocoa Life ima za cilj da do 2022. osnaži više od 200.000 poljoprivrednika i poboljša život više od milijun ljudi u svih šest zemalja. Krajnji cilj tvrtke Mondelez International je da kroz ovaj program u potpunosti prijeđe na održivo snabdijevanje kakaom. Kroz suradnju s poljoprivrednicima, nevladinim organizacijama, dobavljačima i vladinim institucijama, Cocoa Life je dio Impact For Growth Mondelez International inicijative – kojim se Mondelez obvezuje da će planirati rast poslovanja s pozitivnim utjecajem na okruženje.

Više informacija na Cocoa Life stranici

Mondelez International, Inc. (NASDAK: MDLZ) ima u planu da postane najveća tvrtka za proizvodnju grickalica na svijetu, s neto prihodom od oko 26 milijardi dolara u 2017. Pružajući sve više trenutaka za uživanje ljudima u 160 zemalja svijeta kroz svoje svjetski poznate brendove kao što su: Oreo i ElVita keksi; Cadbury Dairy Milk i Milka čokolada; i Trident žvake, Mondelēz International je svjetski lider u proizvodnji keksa , čokolade, žvaka, bombona i pića i član Standard & Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index.

Posjetite www.mondelezinternational.com ili pratite tvrtku na Twitteru.

Posjeti Gastro.hr