Restorani Zrno soli i Il Ponte dobitnici Michelin zlatne plakete

Press Dodjela Michelin zlatne plakete powered by METRO Hrvatska - dobitnici iz restorana Zrno soli i Il Ponte, Igor Kotaran, METRO, Imre Horvath, METRO i Slavija Jačan Obratov, HTZ
U organizaciji tvrtke METRO Hrvatska, uz potporu Hrvatske turističke zajednice, u Splitu su po prvi put dodijeljene Michelin zlatne plakete za kreativnost u gastronomiji s naglaskom na aktivnost na društvenim mrežama. Dobitnici su splitski restoran Zrno soli i trogirski Il Ponte
Vidi originalni članak

U klubu Bojler u Splitu dodijeljene su prve Michelin zlatne plakete u organizaciji zvrtke METRO Hrvatska. Hrvatska je tako postala sedma država u svijetu kojoj se dodjeljuju Michelinove zlatne plakete. Ostale su: Španjolska, Njemačka, Francuska, Austrija, Italija i Portugal.

Cilj dodjele ovih prestižnih plaketa bila je potaknuti kreativnost u gastronomiji, a cilj je poticanje angažmana i veća vidljivost Michelinove zajednice. Pobjednici su restorani Zrno soli u Splitu i Il Ponte u Trogiru čije je kreativni izričaj, posvećenost i spoj tradicionalnog i modernoga prepoznala domaća, ali i strana publika.

Dodjelom Michelin zlatnih plaketa Hrvatska se svrstala u mali broj zemalja koje, uz tradicionalna priznanja kao što su zvjezdice, Bib Gourmand i preporuke, imaju i restorane sa zlatnim plaketama.

Michelin izazov zlatne plakete pokrenut je 2020. godine i riječ je o kreativnoj inicijativi putem koje se želi potaknuti angažman i povećati vidljivost ugostitelja na društvenim mrežama, kako bi privukli još više gostiju i dodatno osnažili povezanost s MICHELINOM. Zemlje koje imaju restorane nagrađene zlatnim plaketama su Francuska, Njemačka, Italija, Španjolska, Portugal i Austrija.

"Iznimno smo ponosni što se dodjelom prvih zlatnih Michelin plaketa Hrvatska svrstala među vodeće turističke i ugostiteljske zemlje, što je još jedna potvrda kako kvaliteta hrvatskog ugostiteljstva raste iz godine u godinu. Znamo da se Michelinova priznanja dobivaju na temelju pet jedinstvenih kriterija: kvalitete proizvoda, majstorstva kuharskih tehnika, harmonije i ravnoteže okusa, osobnosti kuhara izražene u kuhanju i dosljednosti.

Ako to želimo sumirati, kreativnost je zajednički nazivnik temeljem kojeg neki restoran dobiva svoje mjesto u vodiču. Upravo je zato cilj ovog natječaja bio prenijeti kreativnost koji taj restoran nedvojbeno ima na društvene mreže i iskazati ju vizualno. Čestitam ovogodišnjim dobitnicima", izjavio je Imre Horváth, predsjednik Uprave tvrtke METRO Hrvatska.

Razgovarali smo s dobitnicima, vlasnikom restorana Zrno soli Ivom Vrdoljakom, suvlasnikom restorana Il Ponte Stjepan Vukadinom i talentiranim kuharima o važnosti društvenih mreža u promociji restorana i komunikaciji s gostima, a postavili smo im i 'this or that' pitanja i moramo priznati da su nas neki odgovori zaista iznenadili.

"Za dobar publicitet restorana, naravno, najvažnija je kvaliteta hrane i osoblja, ali su za njegovo širenje itekako bitne i društvene mreže od kojih preferiramo Instagram i Facebook na kojima se može vidjeti atmosfera i duh restorana", kazao je vlasnik restorana Zrno soli Ivo Vrdoljak, naglasivši tako važnost angažmana na društvenim mrežama. 

Chef i suvlasnik restorana Il Ponte - Stjepan Vukadin, publici poznat i kao član žirija MasterChefa, također je naglasio važnost društvenih mreža koje služe kao primarni medij za najnovije obavijesti i događanja u restoranu. 

Partner ovogodišnje dodjele Michelin zlatne plakete je Hrvatska turistička zajednica. METRO je dugogodišnji partner Michelinovog vodiča koji je međunarodna referenca za fine dining.

Ovom suradnjom METRO želi dodatno istaknuti svoju predanost sektoru ugostiteljstva i hotelijerstva i pružiti mu profesionalnu podršku koju treba i zaslužuje. Lista svih restorana uvrštenih u Michelinov vodič za 2023. može se pronaći na poveznici.

 

prestižna priznanja Najboljim hrvatskim restoranima dodijeljena MICHELINOVA priznanja za 2023. godinu

 

Posjeti Gastro.hr