Špajza 29. travnja 2016.

Sva vina Winetworkinga

Winetworking
foto: Julio Frangen
gastro postao gastro.24sata.hr
Vinska kultura važan je segment poslovne kulture. Pogotovo ukoliko ste mladi poduzetnik u zemlji bogate vinske baštine – kao što je Hrvatska! Vođena upravo ovom idejom, udruga Vinoljupci kreirala je jedinstveni edukacijski koncept Winetworking koji spaja vinsku kulturu i aktualne društvene teme.

Ciklus od ukupno četiri radionice, od kojih je prva održana u četvrtak, 31.03. a zadnja je na rasporedu 11.05. namjenjen je mladim poduzetnicima, freelancerima, poslovnim kreativcima, svima onima koji tek planiraju pokrenuti vlastiti posao te - naravno - svim vinoljupcima!

Radionice se održavaju u centru Zagreba, točnije u Swanky Monkey Gardenu na adresi Ilica 50. Već nakon prve radionice, Winetworking je dobio pozitivne kritike i pozive na još! Očito je da se zagrebačkim ljubiteljima vina koncept ugodnog razgovora i nenametljive vinske edukacije poprilično svidio! Tome su zasigurno pridonijeli i gosti vinari koji su, osim svojih vina, sa prisutnima podijelili svoja znanja i praktična iskustva, strpljivo odgovarajući na pitanja – kako na ona vinskih početnika, tako i na ona stručna.

Wine | Author: facebook foto: facebook

Sezonu Winetworkinga otvorio je mladi plešivički vinar Krešo Ivančić, kojeg zbog spoja vinarske kreativnosti i stručnosti krasi titula „kralja pjenušaca“. Pjenušci su, dakako, bili i vinska tema prve radionice, kada smo kušali dva od ukupno pet pjenušaca iz podruma Ivančić – Griffin Brut od rizvanca, te Griffin Dark Side – crno pjenušavo vino od portugisca, jedinstveno u svijetu. Za usporedbu, kušali smo i mirna vina – rizvanac i barikirani portugizac, od kojih potonji razbija sve predrasude o tome kako je od portugisca nemoguće dobiti išta više od mladog vina.

Winetworking | Author: facebook foto: facebook

Na Winetworkingu#2 gostovala je međimurska vinarka Tatjana Hažić, koja je predstavila tipične kontinentalne bijele sorte – graševinu, sauvignon i chardonnay. Što zbog prefinih aroma, što zbog činjenice da se Hažić vina vrlo rijetko mogu pronaći u Zagrebu, sudionici su bili oduševljeni Tatjaninom vinskom pričom te se tražila čaša više.

Vinska tema Winetworkinga#3, bile su autohtone i male sorte. U goste Vinoljupcima stigao je zelinski vinar Željko Kos koji je predstavio svježu i mladu Kraljevinu 2015, autohtonu hrvatsku sortu koja u posljednjih nekoliko godina doživljava pravi „revival“ zahvaljujući udruzi Kraljevina Zelina. Nadalje, kušali smo i rosé od crnog pinota te malu, ali iznimno ukusnu sortu kerner.

Na Winetworkingu#4 bavit ćemo se roséima – vinskom kategorijom koja je dugo godina bila nepravedno zanemarena i gotovo neprimjetna na policama vinoteka. Festival ružičastih vina, Pink Day, u svoje je četiri godine održavanja, vratio rosé kamo i pripada – uz bok bijelim i crvenim vinima. Danas ružičasta vina svojom kvalitetom nimalo ne kaskaju za ostalima, a više su nego dobrodošlo osvježenje u toplim danima proljeća i ljeta. Vinarija Iuris – gost četvrtog Winetworkinga – u svojoj ponudi ima čak tri rosé vina o kojima će nam sve ispričati u srijedu, 11.05. na posljednjoj radionici proljetnog ciklusa.

Iako vino čini pozadinsku kulisu ovog događanja, jedinstveni spoj vinske kulture i popularnih društvenih tema ono je što Winetworking razlikuje od uobičajenog networking druženja. Osim toga, gosti-vinari koji sudjeluju u projektu, također su primjeri sjajnih poduzetničkih priča. Njihovo djelovanje nema samo za cilj stvaranje osobne koristi, odnosno zarade - mladi hrvatski vinari najvažniji su čuvari hrvatske vinske i kulturne baštine, nezaobilazna komponenta turističkog razvoja naše zemlje, pa čak i kreatori snažnih novih trendova u segmentu vinskog turizma. Jedan od najboljih primjera navedenog je „revival“ autohtonih hrvatskih vinskih sorti i njihova afirmacija na domaćoj i međunarodnoj vinskoj sceni.

Pozivate se i vi da svojim prisustvom upletete nit u ovu mladu vinsko-poslovnu mrežu te da se pritom dobro zabavite, educirate i inspirirate. Za dodatne informacije posjetite www.vinoljupci.com.hr ili www.facebook.com/vinoljupci.  

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.