Kolumne 1326 prikaza 17. lipnja 2017.

Fit kvinoja: Idealan obrok za sportaše!

Fitness Klinika
Ako tražite lagani ljetni prilog ili jednostavno lagani međuobrok, na pravom ste receptu!

Ljeti volimo laganije obroke i volimo iskoristiti sezonsko povrće kojim sada obiluju naše tržnice.

Sir kvinoja Možda vas zanima... Polpete sa sirom i kvinojom Recepti

Za ovaj recept koristili smo mladu mrkvu, poriluk, grašak i tikvice.

punjene paprike Možda vas zanima... Paprike punjene nadjevom od rajčica i kvinoje Recepti


Za 4 porcije trebate nabaviti
- 1 šalica kvinoje
- 2 mrkve
- 2 poriluka
- 1 šalica graška
- 1 tikvica srednje veličine
- začini: sol, papar, chilly, kurkuma ili curry

 | Author: Fitness Klinika Fitness Klinika


Priprema:
1. Povrće operite i narežite na kockice.
2. U posudu u kojoj ćete kuhati stavite malo vode i dodajte poriluk, dinstajte na vodi dok poriluk ne omekša, zatim dodajte mrkvu i grašak i ostavite 10-tak minuta, po potrebi podlijte s malo vruće vode.
3. Dodajte kvinoju pa ostavite par minuta da kvinoja upije sokove povrća i zatim dodajte 2 i pol šalice vruće vode. Dodajte sol , papar i malo chilly-ja i neka se sve lagano kuha.
4. Dodajte tikvice kad je kvinoja popila polovicu tekućine
5. Kad je kvinoja popila svu tekućinu, jelo je gotovo. Na kraju dodajte kurkumu ili još bolje curry.


Odlično se čuva u hladnjaku i može se jesti i dva dana za redom. Možete jesti toplo ili hladno, samostalno ili kao prilog mesu ili možda s kuhanim jajima. Ako ste pažljivo čitali možete primijetiti da uopće nismo koristili masnoće kod pripreme. Nismo zaboravili, već jednostavno nema potrebe. Ako želite energetski pojačati obrok uvijek možete na kraju dodati malo maslinovog ulja, ali svakako tek kod posluživanja jer će se tako najbolje sačuvati svi zdravi sastojci.

Možda vas zanima... Domaći marinirani inćuni i salata od rikule i kvinoje Kolumne


Ako vam se sviđa kako kuhamo, ako želite zaviriti kako treniramo, kliknite nas na FITNESS KLINIKA facebook stranici ili upišite svoj e-mail na www.fitness-klinika.com i čitajte nas direktno u svom inboxu.


Za vas pišu Sanja Starešinić, trener osobnog razvoja i Dražen Starešinić, instruktor fitnesa.

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.