Špajza 22. travnja 2022.

Bili smo na premijeri Lidlovog filma Grill&Chill običaji

Dušan Bućan kao Beer Grills u Lidlovoj reklami foto: Promo
gastro postao gastro.24sata.hr
U proljetnom izdanju parka restorana Rougemarin, trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je novu kampanju Grill&Chill običaji

U maniri pravih filmskih premijera, crvenim tepihom prošetala se glumačka postava, redatelj Dalibor Matanić, voditeljica Tamara Loos te pjevač benda Hladno pivo Mile Kekin, čija je hit pjesma Roštilj korištena u kampanji. Uzvanici su imali priliku pogledati Lidlov Grill&Chill film, čije će kraće verzije biti prikazane u formi reklama na televizijskim postajama.

 | Author: Promo Mile Kekin, Mario Petreković, direktor marketinga Lidla Hrvatska Marko Galić, Csilla Barath Bastaić, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, Dalibor Matanić foto: Promo

Lidlova nova kampanja Grill&Chill nedavno je snimljena po uzoru na poznatog istraživača Bear Gryllsa, kojeg je utjelovio Dušan Bućan kao BEER GRILLS. Dušan u filmu otkriva čudesne običaje grillanja i chillanja diljem Lijepe Naše, a cijela kampanja snimljena je u Lidlovom stilu, u duhovitom tonu, s nekim već dobro poznatim licima kao što su Grille i Chille – Mario Petreković i Bojan Navojec, ali i nekim novim glumačkim licima koji su se prirodno uklopili u ovu zanimljivu priču - Csilla Barath Bastaić i Živko Anočić.

Kao podloga kampanji korištena je svima omiljena i jedna od najpoznatijih pjesama Hladnog piva – Roštilj, a da bi kampanja bila savršeno zaokružena, sve se odvijalo pod redateljskom palicom našeg poznatog redatelja Dalibora Matanića, koji je svojim potpisom zaista učinio razliku.

 | Author: Promo Premijera Lidlovog Grill&Chill filma u Rogemarinu foto: Promo

Ideja za ovu kampanju rodila se iz istraživanja koja pokazuju koliko različitih načina roštiljanja postoji diljem Hrvatske. Svaka naša regija ima svoje male rituale i običaje kod grilanja, bilo da je riječ o mesu, ribi, prilozima, salatama…Također, postoje razlike između roštiljanja u krugu obitelji i u društvu s prijateljima, koje su također prikazane kroz kampanju. Ove su spoznaje pretočene u jednu duhovito-dokumentarističku priču koja na zabavan način predstavlja naše običaje.

 | Author: Promo Borna Butijer, Maša Zibar, Supermama Sonja Švajhler, Andrea Andrassy, Ivana Pirizović, Uvijek Gladna, Domaćica Sanja, UnMondoDiSapori foto: Promo

Lidl je kroz godine postao jedno od najpopularnijih odredišta za nabavu svega što je potrebno za roštilj, a kupci su prepoznali ne samo Lidlovo svježe meso, ribu i povrće, već i neprehrambene proizvode po kojima je Lidl poznat. Osim izuzetno povoljnih cijena, u Lidlovoj ponudi svake godine iznova možemo pronaći dodatnu oprema za grill&chill – od roštilja do opreme za piknik i brojnih drugih proizvoda.

 

 

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.