Proizvodi od istarskog goveda od sada dostupni u cijeloj Hrvatskoj

Promo
U četvrtak 24. studenog METRO i Agencija za ruralni razvoj Istre (AZRRI) ugostiteljima i hotelijerima predstavili su proizvode od autohtonog istarskog goveda - boškarina, koje su od studenog dostupne na području cijele Hrvatske.
Vidi originalni članak

U pripremi chefa restorana Mano, Hrvoja Nakića, gosti su upoznali boškarina kroz rozbeef od boškarina, bolognes od boškarina uz hrskave rižine palačinke te file boškarina u krepinetu od začinskih trava s tamnim umakom od divljih borovnica.

Suradnju METRO-a i AZZRI-ja započela je u srpnju ove godine kada su njihovi proizvodi uvršteni u ponudu centara u Puli i Poreču. Od sada kupci iz Splita, Zagreba, Rijeke i Zadra mogu obogatiti svoju ponudu autohtonim istarskim proizvodom, dok se putem dostave osigurava dostupnost proizvoda na području gotovo cijele Hrvatske.

"Ponosni smo što se METRO može pohvaliti s najboljom ponudom proizvoda od boškarina u Hrvatskoj zahvaljujući suradnji s AZRRI-jem i proizvodima od svježeg mesa i prerađevina poput salame od boškarina s tartufima. METRO surađuje s brojnim restoranima i hotelima diljem Hrvatske i naša je obveza kontinuirano proširivati asortiman. Posebno nas raduje kada se radi o hrvatskim dobavljačima kojima nastojimo osigurati pristup što većem broju naših profesionalnih kupaca", naglasila je Nela Bučević, direktorica ljudskih resursa i korporativnih komunikacija tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

Suradnja AZRRI i METRO-a omogućila je istarskim proizvođačima mesa i mesnih prerađevina istarskog goveda boškarin okupljenim u Agenciji da svoje proizvode po prvi put plasiraju na police međunarodnog trgovačkog lanca.

"AZRRI putem prodajnih kanala METRO-a brže stiže do kupaca i tako im približavamo svoje proizvode. Velika je prednost to što proizvode istarskih proizvođača kroz METRO možemo ponuditi i predstaviti ugostiteljima i restoranima iz cijele Hrvatske što nam je do sada bio veliki logistički izazov", izjavio je Igor Merlić, direktor Agencije za ruralni razvoj Istre.

Tijekom 2016. godine proizvodi 45 novih hrvatskih dobavljača uvršteni su u asortiman METRO-a te danas više od 60 posto asortimana METRO-a čine proizvodi hrvatskih dobavljača. U program robnih marki METRO-a uključeno je više od 50 hrvatskih proizvođača čiji se proizvode nalaze na policama veleprodajnih centara METRO Cash & Carryja u 15 zemalja diljem svijeta, od Kine, preko Moldavije, Poljske pa do Njemačke i Francuske.

Posjeti Gastro.hr