Najave 25. siječnja 2019.

Jedi: Nova dostava s naglaskom na vegansku hranu

foto: Getty Images
gastro postao gastro.24sata.hr
Posao, strka, žurba i stres sve nas češće navode da hranu naručujemo - telefonom. I to ne samo gablece... U moru raznih dostava, otkrili smo i jednu malo drugačiju. Danas razgovaramo s Azrom Imširović, pokretačicom i vlasnicom servisa Jedi.hr, koja nam je objasnila otkud joj ideja i po čemu su drugačiji od konkurencije.

Azra, otkud vi u ovim vodama?

Magistrica sam novinarstva, vlasnica obrta Dekoder agencije za marketing i web usluge. Od najuspješnijih web projekata bih izdvojila www.znano.st, www.starwars.com.hr i rad na projektu www.solo.com.hr za koji radim marketing i eksterne komunikacije, a koji je najpoznatija online fiskalna blagajna među mikro poduzetnicima. Rođena sam u Zagrebu gdje sam osim novinarstva sam završila i edukaciju za Voditeljicu marketinga, te nakon rada u struci 2011. pokrećem Dekoder i počinjem se baviti s marketingom na Facebook stranicama, aplikacijama, oglasima te digitalnim marketingom općenito. Trenutno sam više usmjerena na vlastite projekte, a prvenstveno Jedi.

Ideja za Jedi je došla kao što većinom dobre ideje dolaze – iz potrebe. U vrijeme kad sam započela razvijati ideju na našem tržištu je postojao samo jedan takav servis s puno prostora za poboljšanja. Željela sam napraviti web za naručivanje hrane koji će biti i lijep i funkcionalan. To zvuči jako bazično i jednostavno, no da bi se to ostvarilo u praksi potrebno je pažljivo i precizno posložiti puno kotačića. Projekt po meni nikad ne smije biti sam sebi smisao. On mora biti u upotrebi, dakle pristupačan, koristan i ne predstavljati napor za one koji ga koriste.

 | Author: Facebook foto: Facebook

Kako ste se odlučili na taj korak?

Najviše iskustva u online projektima sam stekla kroz online servis za izdavanje računa Solo. Principi koje primjenjuje Solo, a to su: jednostavnost za korištenje, pouzdanost, ljubaznost i istinska briga za korisnike koja se iskazuje kroz konstante nadogradnje bazirane na željama korisnika te kontinuirana poboljšanja i brzi respons na sve upite, su principi koje sam željela prenijeti i na Jedi. Iako je branša u kojoj se pozicionira Jedi drugačija i ima neke svoje zakonitosti, uvijek se sve svodi na to da radi čovjek s čovjekom. To je lijepa strana B2B mikro i malog poduzetništva. Razumijemo međusobne probleme u poslovnu u Hrvatskoj jer su oni isti ili vrlo slični pa lakše i surađujemo. S druge strane, kao korisnica raznih servisa i early adopter novih aplikacija i digitalizacija usluga jako dobro znam što korisnik očekuje dobiti prilikom svog iskustva s nekom platformom. Ostaje samo pomiriti te dvije strane i to je funkcija Jedija i mislim da će izvrsno spojiti prodavače i kupce poput mosta koji nadilazi prepreke i omogućuje da i jedni i drugi dobiju što žele, brzo i jednostavno.

 | Author: Facebook foto: Facebook

Koje sve restorane imate u ponudi?

Jedi je web servis za online naručivanje hrane. Funkcionira kao mjesto gdje ponuđači nude svoja jela, hranu, proizvode, a kupci naručuju, kupuju.

Osim restorana i poznatog sistema naručivanja gableca preko weba, Jedi će moći koristiti i OPG-vi, slastičarnice i drugi subjekti koji prodaju neku vrstu hrane. Jedi nije lokacijski ograničen. Dostupan je na području cijele Hrvatske. Ako netko iz Komiže želi ponuditi svoje proizvode online, registracijom na Jediju to sad i može. Otvori račun, unese proizvode i kroz intuitivni sustav prati narudžbe. To vrijedi dakle od OPG-a u Zagorju do restorana u Dubrovniku. S druge strane servisa su kupci. Oni na Jediju mogu naručiti bilo pizzu bilo kilu jabuka. Također nakon registracije mogu patiti svoje narudžbe, statistike narudžbi i slično. No najvažnije je da mogu naručiti – jednostavno.

Ono bez čega nismo htjeli je lociranje korisnika po adresi. Naime, već ranije sam uvidjela manjkavost odabira lokacije po kvartu ili gradu jer neke pizzerije su dostavljale u kvart, ali ne i u našu ulicu. To je bilo frustrirajuće. Sada restorani doslovno označuju jednostavnim načinom područja u koja dostavljaju, nisu ograničeni kvartovima ili drugim parametrima pa ne može doći do takvih „frustracija“ odbijenica. A čovjek kad je gladan ne želi odbijenice nego brzi naručiti i dobiti klopu. Ste strane možemo reći da su to neke novosti u poslovanju, no sama ideja online naručivanja hrane je već godinama prisutna na našem tržištu. To je svakako dobra stvar jer postoji već upoznatost s osnovnim principom, a sada uz Jedi je sve i puno lakše i intuitivnije i dostupnije.

 | Author: Jedi foto: Jedi

Po čemu se razlikujete od ostalih?

Jedi nije prvi niti jedini servis za online naručivanje hrane, no diferencijaciju lako postiže svojim jednostavnim korisničkim iskustvom, pristupom korisnicima, novim modelom naplate te sadržajnom ponudom. Naime, osim restorana koji dostavljaju gotovu hranu želimo okupiti i OPG-ove, slastičarnice, proizvođače domaćih proizvoda itd. Osim toga poseban naglasak dajemo veganskoj prehrani. Naime, Jedi je prilagođen za naručivanje veganske hrane.

Osim restorana s cjelokupnom veganskom ponudom, željeli smo veganima učiniti dostupnim i one restorane koji imaju veganska jela u ponudi, ali ne isključivo, npr. neke pizzerije imaju veganske pizze. S obzirom da smo i sami 95% vegani (znamo da će sad mnogi odmahnuti rukom, ali imajte razumijevanja za tranziciju) jasno nam je da niti jedan vegan ne želi posjećivati web stranicu na kojoj mora gledati neveganski sadržaj. Stoga smo omogućili opciju koja će vam prikazivati samo ona jela koje restorani označe kao veganska te neće prikazivati slike neveganskog sadržaja. Opciju uključite prilikom posjete Jedi.hr i vaš odabir se pamti.

 | Author: Facebook foto: Facebook

Koji su vam osobni favoriti?

Sama preferiram bezmesnu prehranu, ali u ovom projektu restorane ne gledam kao isključivo „izvore hrane“, nego partnere. Iznenadio me dobar odaziv vlasnika restorana, spremnost za uključivanjem i davanjem feedbacka. Prema komentarima restorana se i dalje dograđuje sustav kako bi njima posao bilo maksimalno olakšan, a nadam se uskoro i dolasku što više povratnih informacija od korisnika kako bi i tu stranu „izglancali“. Korisnici, naručitelji hrane su nam jednako bitni kao i ponuđači.

 

Gdje i kako vas možemo naći?

Servis je u potpunosti u hrvatskom vlasništvu, a nalazi se na domeni www.jedi.hr, a naravno prisutni smo i na društvenim mrežama.

F: https://www.facebook.com/jedihr
I: https://www.instagram.com/jedihr
T: https://twitter.com/jedihr_

P.S. Ime Jedi, osim što je imperativ glagola jesti, sadrži i referencu na poznatu filmsku franšizu koja se provlači i kroz druge projekte kojima se bavim 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.