Sve više restorana danas izbjegava klasične tanjure kako bi se izdvojili iz mase. U nekima se 2015. družilo i sa životinjama. U Londonu se održavao piknik sa svinjama, otvoren je kafić u kojem se gosti mogu igrati s mačkama, koktel bar u kojem se igra sa sovama, a i psi su dobili svoj restoran. Restorani su sve više i na društvenim mrežama, a s time su se pojavili i neobični natpisi na pločama, poput: Stavite svoj obrok na Instagram i pripremite se na eksploziju lajkova.
Tjestenina od pšenice kuharima je dosadila pa je u 2015. kulminirao trend lažnih priloga. Naribane tikvice postale su špageti, a ribani karfiol riža.
Hit su bili i hladno pripremljeni napici kojima je okus zapravo isti kao i kad se prave na višoj temperaturi. Iako su krafne poznata slastica, pojavile su se njihove slane inačice potaknute trendom kombiniranja slatke hrane s morskim plodovima.
Restorani su krafne počeli puniti onim čemu je mjesto u sendviču - slaninom, foie grasom, burgerima...
Jeste li vi izmislili štogod po čemu biste ušli u ovaj tekst? Poput palačinki punjenih ćevapima? Čudan ovaj svijet, zar ne...