Najave 20. srpnja 2023.

METRO omogućuje ugostiteljima razmjenu iskustava i mišljenja

foto: METRO Hrvatska
gastro postao gastro.24sata.hr
Pokretanjem projekta Open stage by METRO tvrtka METRO Hrvatska je stvorila platformu za ugostitelje na kojoj mogu razmjenjivati svoja iskustva i promišljanja o budućem razvoju turizma te kako odgovoriti na izazove s kojima se susreću u svakodnevnom poslovanju.

Projekt Open stage by METRO sastoji se od niza razgovora u kojima će, uz domaćina - predstavnika tvrtke METRO Hrvatska, sudjelovati poznati ugostitelji, chefovi, stručnjaci, influenceri i predstavnici državnih tijela i institucija zaduženih za razvoj turizma i ugostiteljstva. Svaki razgovor bit će dostupan u obliku podcasta na društvenim mrežama tvrtke METRO Hrvatska.

„Pokretanjem projekta Open stage by METRO potvrđujemo našu predanost da uslugama i proizvodima budemo podrška profesionalcima iz  HoReCa sektora koju oni trebaju i zaslužuju. Ovim projektom želimo ljudima koji žive i rade HoReCa-u pružiti priliku da razmjenjuju iskustva i tako dodatno doprinesu daljnjem podizanju razine hrvatske gastronomije“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska. 

 | Author: METRO Hrvatska foto: METRO Hrvatska

Prvi razgovor snimljen je sredinom srpnja u Splitu, a sudjelovali su Danijel Nikolla, vlasnik restorana Corto Maltese, Frane Delić, vlasnik restorana PiNKU fish&wine koji je ove godine dobio MICHELIN preporuku, i Marin Radić, vlasnik restorana ARTiČOK. Domaćin i moderator razgovora bio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska. Teme prvog Open stage by METRO razgovora bila su iskustva renomiranih splitskih ugostitelja o razvoju gastro ponude odredišta kao što je Split, kakva je konkurentnost hrvatske gastronomije u odnosu na inozemnu konkurenciju te koliko sezonalnost utječe na poslovni aspekt vođenja restorana. 

Snimka prvog razgovora može se pogledati na Youtube kanalu tvrtke METRO Hrvatska: OPEN stage by METRO - YouTube

Teme idućih Open stage by METRO razgovora obrađivat će teme poput digitalizacije poslovanja, aktualnih trendova u gastronomiji i kako se odražavaju na HoReCa sektor u Hrvatskoj, što je to hrvatska gastronomija i kako će se ista razvijati u nadolazećim godinama.