Iako iz današnje perspektive tadašnjih devet prodanih čaša napitka na dan ne djeluje impresivno, Coca-Cola je ubrzo privukla pažnju kupaca, a nakon što je 1894. godine prvi put točena u bocu, nije joj trebalo dugo da osvoji svijet. 130 godina poslije Coca- Cola je najprodavanije svjetsko gazirano piće te najprepoznatljivija svjetska marka, a do danas je prodano više od 300 milijardi Coca-Colinih prepoznatljivih staklenih contour bočica.
Od samoga početka Coca-Cola osvježava naraštaje, dan za danom dodiruje živote milijuna ljudi i važan je dio romantičnih trenutaka, druženja s prijateljima ili obiteljskih okupljanja. Simbol je izvanrednoga okusa i nepresušno nadahnuće svima koji dijele istu strast – uživanje u tome najpoznatijem svjetskom piću. Upravo je zato danas čin otvaranja bočice Coca-Cole uobičajena aktivnost koju gotovo svakodnevno ponavljaju ljudi diljem svijeta. No, Coca-Cola se nije zadržala samo na Zemlji.
Godine 1985. otputovala je u svemir s astronautima Challengera, a samo za tu priliku dizajnirana je i proizvedena posebna limenka otporna na gravitaciju. Milijuni su ljudi vidjeli astronaute kako u bestežinskome stanju ispijaju Coca-Colu iz prepoznatljivih crvenih limenki, a svoje svemirske pustolovine Coca-Cola je ponovila i 1991., 1995. te 1996. godine. Nije to bio jedini Coca-Colin izlet, koketirala je ona i s pop- kulturom, posvojio ju je Andy Warhol, iskoristivši bočicu Coca-Cole kao glavni i jedini motiv jedne od svojih slika – Coca-Cola 3 – koja je prodana za 57,3 milijuna američkih dolara. No, razloga za slavlje imaju i oni čiji su preci prepoznali Coca-Colinu vrijednost u samim počecima i kupili dionicu davne 1919. godine.
Učinili su, naime, izvrstan potez jer je njezina vrijednost danas (ako su reinvestirali dividendu) vrtoglavih 12.748.802 američkih dolara. Kao predvodnik trendova Coca-Cola je poznata i po iznimno kreativnim marketinškim kampanjama. Tako je u 130 godina poslovanja predstavila čak 47 promocijskih slogana (trenutačni slogan Taste the Feeling posljednji je u nizu, odnosno 47.). „Coca-Cola već 130 godina donosi osvježenje i dragocjene trenutke ljudima diljem svijeta, a već 48 godina izravno je prisutna i na hrvatskome tržištu. Naš je dug put obilježen brojnim postignućima, stoga koristimo ovaj slavljenički trenutak da zahvalimo svima koji su dio naše uspješne priče”, izjavila je Ana Kljaić, direktorica komunikacija i odnosa s javnošću The Coca-Cola Company za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju i Bugarsku.
Podsjetila je na to da Coca-Cola u Hrvatskoj nastavlja svjetsku politiku tvrtke The Coca-Cola Company držeći se najviših etičkih standarda te vjerujući kako kvaliteta proizvoda, integritet robnih marki te predanost zaposlenika gradi dugoročan odnos i međusobno povjerenje s tržištem i zajednicom. Coca-Colin je svjetski poslovni put oduvijek bio obilježen iznimnom pažnjom koju pridaje zajednici u kojoj djeluje te društveno-odgovornim poslovanjem. U 2015. godini njezina je zaklada donirala 84,5 milijuna američkih dolara lokalnim zajednicama, pokrenula je 209 projekata usmjerenih na zaštitu voda u 61 državi, a svojim brojnim aktivnostima i kampanjama neprestano podsjeća na to da su kretanje i rekreacija osnovni preduvjeti zdravoga i aktivnoga životnog stila.