Sredinom listopada lansirana je nova verzija portala Gastro.hr koja inovacijama u dizajnu, razvojem novih funkcionalnosti te najukusnijim receptima i člancima donosi nove trendove u hrvatski internetski prostor. Naporan trud da novi portal bude opremljen velikom bazom recepta, jedinstvenim funkcionalnostima i člancima koji potiču neke nove gušte, a čitateljima otkrivaju nove mirise i okuse sigurno se isplatio što pokazuju i rezultati prikazani u istraživanju gemiusAudience.
Naime, u listopadu je portal Gastro.hr čitalo čak 144.836 stvarnih posjetitelja, što je gotovo 25% više nego u rujnu.
Neke od funkcionalnosti novog portala su unaprijeđena tražilica recepata i samog portala, razvijeni novi alati poput mesnog vodiča, gastro rječnika, kulinarskog kalkulatora te su u receptima iskazane nutritivne vrijednosti svakog pojedinog jela. Osim toga, tu je i planer obroka koji čitateljima omogućuje da kroz samo tri klika isplaniraju petodnevni ili sedmodnevni meni, a uz njega dobiju i shopping listu potrebnih namirnica.
Sve nabrojano, kao i sam novi portal, ne bi bili dovoljni za ovakav uspjeh da nije bilo vas, naših vjernih čitatelja! Zato vam hvala na tome! Hvala vam što nas pratite i što ste dio naše zajednice!
Veliki uspjeh ostalih portala Styria grupacije
Styria svojim web stranicama doseže do više od 1,73 milijuna korisnika u Hrvatskoj te drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija! Naši portali 24sata.hr, njuškalo.hr, vecernji.hr i poslovni.hr su u samom vrhu čitanosti i posjećenosti te nastavljaju rasti kroz kvalitetan sadržaj, dobro poznati brend i izgradnju baze vjernih čitatelja. Uz Gastro.hr, ponosni smo i na ostale specijalizirane portale u iz portfelja 24sata - zdravakrava.hr, budi.in, klokanica.hr koji su vodeći u svojim područjima!
Istraživanje gemiusAudience
Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 130 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.