31. srpnja 2015.

Kraš i McDonald's kreirali neodoljivi sladoled

McFlurry
foto: PR
gastro postao gastro.24sata.hr
Popularni svjetski i domaći brend, McDonald's i Kraš, ujedinili su snage i uveli novi okus u McFlurry, jedan od najpopularnijih McDonald'sovih sladoleda

Ako ste mislili da su Kraš Napolitanke jedan od najboljih slatkih proizvoda u kojima uživaju generacije slatkoljubaca, probajte ih u još primamljivijem obliku – McFlurry Kraš Napolitanke sladoledu. Najnovija ljetna poslastica rezultat je suradnje popularnog svjetskog i domaćeg brenda – McDonald'sa i Kraša, a u prodaji će biti od 3. kolovoza.

„Vjerujemo da će McFlurry, jedna od naših najpopularnijih slastica diljem svijeta, pa tako i Hrvatske, u svom najnovijem obliku, prožet hrskavim komadićima Kraš Napolitanki, uljepšati pojam ukusnog ljetnog osvježenja.“, ističe Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna hrana d.o.o., nositelja franšize za McDonald's u Hrvatskoj, osvrnuvši se i na najnoviju suradnju s Krašem. „Ponosni smo na najnoviju suradnju s tvrtkom Kraš. Naime, upravo je Kraš jedan od lokalnih brendova s kojim vidimo pozitivne mogućnosti rasta i zajedničkog napredovanja. Kraš sa svojim dugogodišnjim iskustvom u proizvodnji visokokvalitetnih i originalnih konditorskih proizvoda svakako može doprinijeti našoj ponudi. Naposljetku, upravo je odabir Kraš Napolitanki za najnoviji McFlurry još jedan element koji će naš brend dodatno približiti brojnim vjernim gostima u Hrvatskoj gdje su Kraš Napolitanke jedna od omiljenih slastica mnogih generacija.“, objašnjava Pavliček.

A najnovija će suradnja McDonald'sovim obožavateljima zasigurno nametnuti i sljedeće pitanje – hoće li biti još Kraševih proizvoda u McFlurryju? „McDonald's bi svakako volio nastaviti suradnju s Krašem u sklopu koje bismo naše goste voljeli razveseliti još nekim slatkim iznenađenjima iz Kraševe i McDonald'sove radionice. No, uživajmo najprije u McFlurryju sa slasnim Kraš Napolitankama.“, poručio je Pavel Pavliček, a njegovo zadovoljstvo dijele i u Krašu.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.