Najave 110 prikaza 20. veljače 2019.

Najveći sajam gastro opreme i festival maslina u Zagrebu!

maslinovo ulje
Thinkstock
Uoči turističke sezone na Zagrebačkom velesajmu održava se HOTEL&GASTROTEH, 11. međunarodni sajam gastronomije, hotelsko – ugostiteljske opreme i cateringa. Na sajmu će izlagati 39 izlagača iz 8 zemalja. Zemlje sudionice: Austrija, Hrvatska, Italija, Izrael, Nizozemska, Njemačka, Slovenija, Španjolska.

Početak godine vrijeme je kada se ugostitelji i hotelijeri intenzivno pripremaju za turističku sezonu stoga je ovaj sajam izuzetna prilika za okupljanje i povezivanje na jednom mjestu proizvođača i trgovaca hotelsko-ugostiteljske opreme, hrane i pića te distributera i ostalih čimbenika HoReCa sektora.

Na sajmu HOTEL&GASTROTEH svoje sudjelovanje potvrdile su najznačajnije hrvatske tvrtke iz HoReCa sektora.

Ovogodišnji partner sajma Hotel&Gastroteh je METRO Cash & Carry Hrvatska, vodeći partner HoReCa sektora i jedan od najuspješnijih veletrgovaca na hrvatskom tržištu.

 | Author: Promo Promo


Noviteti i prezentacije izlagača

PESLA – pekarsko slastičarska obrtnička zadruga nastala od strane pekara i slastičara 1938. godine kao nasljednik zadruge „Hrvatski pekar“. Pesla nabavlja i distribuira sirovine i galanteriju za pekare i slastičare. Na sajmu će predstaviti nekoliko segmenata: slastičarski (demonstracijske radionice rada s glazurama i slastičarskom čipkom), pekarski (prezentacije s degustacijama) i smrznuti (bezglutenski) dio.

GASTRO STIL – premijerno u Zagrebu predstavlja Ripples Maker koji pretvara uobičajena pića s pjenom u nezaboravno iskustvo koristeći veliki izbor dizajna.

FAST FLOW - Beer Squad nije još samo jedan u nizu craft pivskih brendova u Hrvatskoj. Inovativni mladi dvojac osmislio je craft piva koje, osim neodoljivim izgledom ambalaže, etikete i boje piva, privlače pažnju svojim zdravstvenim svojstvima. Beer Squad nudi piva koje neće ostaviti ravnodušnim osobu koja brine o svom zdravlju, a ujedno i želi uživati u svim već postojećim prednostima uživanja u pivu. Spoj vrhunskog craft piva pojačan je industrijskom konopljom, aronijom ili crnim vinom te prirodnim bojama poput klorofila ili boje iz opne crnog grožđa. Cannabeer, Aroniabeer, Winebeer – sva navedena piva sadrže u sebi najjače antioksidante i sastojke isključivo iz prirode koji pozitivno utječu na mentalne funkcije mozga, čiste tijelo od toksina i teških metala, povoljno utječu na krvnu sliku, sprječavaju taloženje plaka na krvnim žilama, pružaju prirodnu zaštitu od raka itd. Cannabeer – ovo zelenkasto pivo opravdano je primamljivo imenom, bojom i okusom. Sadrži ekstrakt iz cvijeta industrijske konoplje te prirodnu boju klorofil.

GASTROPROJEKT – predstavlja MKN, vodećeg njemačkog proizvođača termičke opreme i parno-konvekcijskih pećica. Kuhar Zlatko Škara na sajmu će izvoditi prezentacije na MKN parnokonvekcijskoj pećnici i pokazati sve benefite koje taj uređaj nudi.

CAFFE MONTE – vrhunska kava i topli napitci. Predstavit će asortiman svojih proizvoda te uređaje za kućanstva i profesionalne korisnike.

BILLY – sve u jednom uređaju (blagajna, POS printer i fiskalizacija). Kompaktni i ergonomični uređaji. Povoljna cijena, osigurano održavanje i zamjenska blagajna u slučaju kvara.

METRO CC – vrhunska ponuda prehrambenih artikala za profesionalne HoReCa korisnike te organizacija konferencije s ciljem unaprjeđenja poslovanja u HoReCa sektoru s najaktualnijim trendovima i izazovima. METRO za posjetitelje sajma priprema bogat program s fokusom na teme posvećene F&B managementu. Tomislav Nikšić, profesionalni chef i F&B manager s dugogodišnjim iskustvom ugostiteljima će otkriti kako ispravno kreirati jelovnik, što je važno u slaganju normativa i kontroli troškova te kako izgleda komercijalni audit.

Širina i kvaliteta poslovnih rješenja i usluga pozicionirali su METRO kao prvi izbor HoReCa profesionalaca. Kreiranje inovativne ponude u suradnji s internacionalnim stručnjacima i domaćim dobavljačima temelj je pružanja strateške podrške HoReCa sektoru u Hrvatskoj. Osim inovativnom ponudom i uslugama, METRO profesionalcima iz ugostiteljsko-turističkog sektora pruža podršku u prilagodbi i praćenju tržišnih i gastronomskih trendova. U osamnaest godina poslovanja u Hrvatskoj METRO je otvorio put plasmanu proizvoda brojnih hrvatskih proizvođača. Više od 60% asortimana kreirano je u suradnji s lokalnim proizvođačima i dobavljačima, dok je jedinstveno iskustvo poslovanja u 25 zemalja Europe i Azije s više od 24 milijuna profesionalnih kupaca pretočeno u stvaranje brandova METRO Chef, METRO Professional i METRO Premium.

Posjetitelje očekuju brojne zanimljivosti:

• Hrvatski eno gastronomski turistički aduti: edukativne prezentacije i radionice te slasne degustacije tradicionalnih jela za posjetitelje
• Prezentacija naučenog znanja i vještina učenika, budućih kuhara i slastičara Ugostiteljsko turističkog učilišta iz Zagreba (prezentacija posluživanja, kuharstva, slastičarstva, prezentacija turističkih zanimanja)
• CRO TOP 10 – natjecanje najboljih hrvatski kuhara. Na već tradicionalnom kulinarskom natjecanju CRO TOP 10 stvarat će se mala kulinarska remek djela od namirnica s kojima će se upoznati neposredno prije natjecanja
• Kulinarske radionice: priprema jela uz najbolje hrvatske kuhare i ukrašavanje torti uz pomoć vrhunskih slastičarskih majstora
• Zdravi kutak: degustacija i radionice smoothieja i hladno cijeđenih sokova

Na Zagrebačkom velesajmu od 23. do 24. veljače održat će se 4. Festival maslina, sada već tradicionalno okupljalište najboljih maslinara i stručnjaka. Organizator je udruga Zagrebački maslinarski institut, a suorganizatori ove manifestacije su Hrvatska poljoprivredno-šumarska savjetodavna služba i Zagrebački velesajam.

Festival će imati nekoliko tematskih cjelina:
• ocjenjivanje ulja (kemijska analiza i senzorsko ispitivanje - panel);
• prodajnu izložbu na kojoj će građani moći kupiti maslinova ulja vrhunske kvalitete;
• bogatu prodajnu izložbu opreme, alata i sredstava za maslinarstvo;
• kušaonice ulja i sira (vođene degustacije) pod vodstvom certificiranih stručnjaka;
• stručna predavanja iz područja maslinarstva, nutricionizma i pozitivnog utjecaja maslinova ulja na ljudsko zdravlje;
• kreativne radionice za izradu krema na bazi maslinova ulja;
• gastro program: priprema i degustacija zdrave hrane i namirnica od maslina i maslinova ulja


Očekuje se da će sudjelovati veliki broj maslinara iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore te veliki broj stručnjaka i proizvođača opreme i sredstava za maslinarstvo.
Posjetitelji će na jednom mjestu saznati sve novosti o zdravstvenoj i nutritivnoj vrijednosti ulja, kupiti najbolja ulja provjerene kvalitete, odabrati opremu i sredstva za maslinarstvo te kušati jela u kojima se koristi maslina i maslinovo ulje.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.