Nikad veći broj kilograma, više od 720, prikupljeno je u ovogodišnjoj humanitarnoj kampanji hotela Mövenpick Zagreb koja je trajala od 15. listopada do 15. studenog.
Kilogram dobrote globalna je inicijativa poznatog međunarodnog brenda Mövenpick Hotels & Resorts, kojoj se od otvorenja 2022. priključio i ovaj zagrebački hotel i tako se od početka poslovanja aktivno uključio u razvoj lokalne zajednice.
Kome idu prikupljene donacije?
Mövenpick Zagreb ove je godine udružio snage s udrugom DOBRO DOBRIM DoDo, koja će se pobrinuti da prikupljena hrana, pelene, higijenske potrepštine, kolica, sjedalice, igračke, odjeća i obuća, školski pribor, informatička oprema, slatkiši za djecu, hrana za kućne ljubimce, namještaj i kućanski aparati, kao i građa i alati za objekte stradale u potresu…, stignu na prave adrese.
Nakon što je lani u ovoj inicijativi u suradnji s udrugom Dobra volja prikupljeno više od 520 kilograma, a preklani za SOS Dječja sela u Lekeniku i Ladimirevcima više od 509 kilograma, ove se godine lanac dobrih djela nastavio u suradnji s jednom od najaktivnijih udruga u regiji koja djeluje i izvan granica Hrvatske i humanitarnu pomoć šalje u zemlje pogođene ratom i prirodnim katastrofama.
"U ime naše udruge želio bih zahvaliti djelatnicima hotela Mövenpick Zagreb na izvrsno organiziranoj humanitarnoj akciji, a njihovim partnerima, gostima i svim ljudima dobre volje koji su u hotel donosili ili slali svoje pakete, na velikom angažmanu i nesebičnim donacijama.
Ova humanitarna inicijativa još je jednom pokazala kako zajedništvom i solidarnošću možemo ostvariti nevjerojatne rezultate. Svaka donacija, bez obzira je li velika ili mala, neprocjenjive je vrijednosti, jer osim što pomaže onima kojima je to najpotrebnije, povezuje nas u misiji stvaranja boljeg društva", rekao je Senad Palić, predsjednik udruge DOBRO DOBRIM DoDo.
Tradicionalna akcija koja raste iz godine u godinu
Leonardo Buzov Vulas, direktor hotelskih operacija Mövenpicka Zagreb istaknuo je kako je Kilogram dobrote postao tradicionalna akcija koju od početka podržavaju partneri i gosti hotela od velikih tvrtki do građana koji osobno donose donacije i tako šire ljubav i dobrotu.
"Ove je godine humanitarna kampanja nadmašila sva naša očekivanja i siguran sam da će pomoći mnogim obiteljima kojima je to potrebno. Aktivnim uključivanjem lokalne zajednice u Kilogram dobrote promičemo vrijednosti solidarnosti i zajedništva i konkretno pridonosimo stvaranju pozitivnih promjena u društvu.
Koristim priliku zahvaliti svima koji su sudjelovali, od velikih tvrtki i organizacija kao što su Rox d.o.o., Nestle Adriatic, PAGO Croatia, E-Uredski, Bazzar.hr, Dječji vrtić „Bajka“ do vjernih influencera poput Gladnog Mile, Sandre Rončević, Marija Valentića, Tiktalkerice… Tu su i građani koji su svakodnevno donosili svoje Kilograme dobrote i tako pridonijeli obaranju novog rekorda, iznimno važnog u borbi protiv siromaštva i socijalne isključenosti", rekao je Buzov Vulas.