Najave 25. srpnja 2025.

Omiljeni krumpiri s PLACe marketa dobivaju restoran u Bogovićevoj

spud bud krumpiri
Spud Bud krumpiri postali su veliki hit tijekom proljetnog izdanja PLACe marketa na Dolcu
foto: Instagram @place.market.cro
Omiljeni krumpiri s Dolca početkom rujna dobit će svoju stalnu adresu u Bogovićevoj ulici!

Tko bi rekao da će skromni pečeni krumpir postati nova zvijezda zagrebačke ulične hrane? No Spud Bud je napravio upravo to – pokrenuo je pravu slasnu revoluciju na Dolcu, na PLACe marketu, na porciju se čekalo u redovima, a jelo je osvojilo sve koji vole konkretan zalogaj.

Zagreb je poludio za krumpirom

Tvorac ovog ludila za krumpirom, Hrvoje Drahoutsky, sada ide korak dalje - 8. rujna otvara lokal u Bogovićevoj ulici, doslovno par koraka od Trga bana Jelačića!

Hrvoje Drahotusky je kuhar i zaljubljenik u jednostavnu, ali moćnu hranu. A takav je ovaj jacket potato – veliki krumpir pečen u kori, hrskav izvana, a mekan i putrast iznutra. U Britaniji klasik, u Zagrebu – slasna i mirisna novost.

Slasna punjenja za obrok koji se pamti

No Spud Bud ide dalje od klasične verzije s maslacem i sirom. Hrvoje je recept prilagodio domaćem nepcu i nadogradio ga bogatim punjenjima koja garantiraju “mmmm” efekt već na prvi zalogaj: pulled pork, pulled chicken, chilli con carne i naravno, nezaobilazni Heinz grah. Svaki krumpir postaje mini obrok za pamćenje, a kombinacije okusa doslovno zovu na eksperimentiranje.

Spud Bud se prvi put pojavio na zagrebačkom PLACe Marketu na Dolcu i odmah izazvao totalnu pomutnju – redovi, fotkanje, oduševljeni komentari. Nakon toga su osvajali i splitski Pazar, a gdje god bi se pojavili, reakcije su bile iste: “Kad opet dolazite?!”

Čar Spud Bud krumpira leži u jednostavnosti. Baza je dobar, kvalitetno pečen krumpir – sve ostalo su okusi koje svatko bira sam. Hrana je konkretna, ali ne i preteška, i idealna za ručak u hodu ili gurmansku pauzu s ekipom.

Zagreb ovom adresom dobiva novu gastro destinaciju u centru grada, a sudeći po dosadašnjoj pomami – u Bogovićevoj 4 moglo bi biti gužvovito od prvog dana.

Ideja s TikToka

Hrvoje Drahotusky, 37-godišnji Zagrepčanin i kuhar po struci, ideju za Spud Bud dobio je u Istanbulu, gledajući kako Turci rade svoj krumpir, ali pravi klik dogodio se na TikToku – inspirirao ga je britanski kuhar Spudman, koji je od običnog krumpira napravio globalni viralni hit. Hrvoje je prepoznao priliku – i pogodio točno u sridu. A na otvorenje u Zagreb stiže i slavni Spudman, obojenom glavom i bradom!

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.