Najave 77 prikaza 30. rujna 2019.

Svi ljubitelji kave mogu 1. listopada udvoje napisati stih i za njega dobiti 2 besplatne kave

PR
gastro postao gastro.24sata.hr
Globalna kampanja tvrtke Julius Meinl, Meet With A Poem, potiče druženje i pisanje stihova te uživanje u omiljenom napitku uz dodir inspiracije. Umjetnost je odavno utkana u filozofiju njihovog poslovanja, budući da su ambasadori kulture bečke kavane, koju je zaštitio i UNESCO. Ovaj put kampanja osim umjetničke ima i plemenitu namjenu.

Na zagrebačkom Cvjetnom trgu održano je finalno natjecanje Julius Meinl Barista Championship te najava kampanje Meet With A Poem. Toplo vrijeme privuklo je mnoge posjetitelje, koji su promatrali atraktivno natjecanje najboljih polufinalista iz Osijeka, Zagreba, Rijeke i Splita.

Na popularnu subotnju špicu svratila su mnoga poznata lica kao što su Larisa Lipovac Navojec, Doris Karamatić, Davor Gobac, Maja Vučić, Hrvoje Klobučar, Luka Nižetić i Ljiljana Vinković. Dolaskom i pisanjem stihova podržali su globalnu kampanju tvrtke Julius Meinl: Meet With A Poem, a u hvatanju inspiracije pomogla im je mirisna kava.

 | Author: PR PR

Svi ljubitelji kave mogu 1. listopada svratiti u jedan od 33 Julius Meinl partnerska ugostiteljska objekta diljem Hrvatske, udvoje napisati stih i za njega dobiti 2 besplatne kave ili čaja. Popis lokacija dostupan je ovdje.

Za svaki napisani stih, Julius Meinl daruje 4 kn udruzi Veliko srce malom srcu. Ova neprofitna humanitarna udruga liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim greškama i srčanim bolestima nedavno je od grada Zagreba dobila na korištenje stan u kojem će boraviti roditelji bolesne djece, malih srčekovaca, a ova donacija pomoći će radu Udruge. Dr. Belina, predsjednik Udruge izrazio je veliko zadovoljstvo i zahvalnost što je tvrtka Julius Meinl odabrala baš ovu Udrugu, a prikupljena sredstva bit će vrlo značajna za njihovo djelovanje.

Julius Meinl promiče važnost zajedništva, poetskog i sveukupnog umjetničkog izražavanja. U skladu s njegovanjem zajedništva i humanitarnog djelovanja, koje je jednako našoj prirodi i poslovnoj kulturi, ovom donacijom pomažemo u realizaciji ciljeva i programa Udruge u zaštiti zdravlja i sveukupnoj dobrobiti ranjive skupine djece sa srčanim greškama i drugim srčanim bolestima. Ovaj put odlučili smo uključiti u donaciju i naše drage sugrađane, koji pisanjem stihova daruju od srca i pozivam ih da u što većem broju posjete jednu od 33 lokacije i pretoče svoju inspiraciju na papir” dodao je Marko Crnogorac, direktor i član uprave Julius Meinl Bonfanti d.o.o.

Svoje je vještine na Cvjetnom trgu pokazalo i 8 finalista prestižnog natjecanja Julius Meinl Barista Championship iz Osijeka, Rijeke, Zagreba i Splita: Kristijan Tomeković, Boško Čakarević, Monika Orak, Sanin Kadic, Dušan Kerić, Marko Podbrežnički, Smiljana Patrlj i Tomislav Stančić. Njihove je vještine pažljivo pratilo čak 7 sudaca, na čelu s glavnim sucem, Nikom Orosijem, a nakon velikog truda i zavidnih vještina pobijedio je Dušan Kerić iz Zaprešića i tako si osigurao avionsku kartu za posjet Svjetskom natjecanju barista, koje će se održati 2020. godine u australskom Melbourneu.

 | Author: PR PR

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.