Najave 05. travnja 2019.

Škrlet - zaljubite se u ovu sjajnu sortu na ovogodišnjem ŠkrletOVOm

foto: Škrletovo
gastro postao gastro.24sata.hr
ŠkrletOVO je zajednički projekt koji za cilj ima promociju Škrleta kao simbola Moslavine. Manifestacija se sastoji od stručnog dijela za novinare i vinske profesionalce te zabavnog dijela ŠkrletOVO Party za širu publiku, koji će se održati 13. travnja 2019. u Ivanić-Gradu s početkom u 16h.

Tko su GLAVNI IGRAČI?

Osam moslavačkih vinara koji udruženim snagama rade na povećanju vidljivosti i prepoznatljivosti autohtone sorte Škrlet i njegove domovine Moslavine, a to su: Florijanović, Ilovčak, Jaram, Kezele, Miklaužić, Mikša, Trdenić i Voštinić-Klasnić. Od pobrojane ekipe, najdraži nam je bio Voštinić-Klasić, s mirisnim, slatkastim i osvježavajućim škrletom, idealnim kako uz glavna jela, tako i uz deserte, večernja druženja i toplije dane.

 | Author: Škrletovo foto: Škrletovo


Vinari su svjesni kako za uspjeh u misiji pozicioniranja Škrleta moraju djelovati zajednički, proaktivno i strpljivo. Njihove aktivnosti su prvenstveno usmjerene na promociju Škrleta, ali isto tako i na podizanje kvalitete i građenje povjerenja na vinskom tržištu. Na svom putu do sada naišli su na veliku potporu od strane znanstvene zajednice i svih sudionika vinske scene.

ŠkrletOVO izlet za novinare i profesionalce, kojem smo i sami prisustvovali, održalo se na dvije lokacije. Prezentacija projekta
Standardizacija vina Škrlet i izrada brend strategije oznake kvalitete vina Škrlet održala se na seoskom imanju Kezele, gdje je bio poslužen i moslavački ručak sljubljen sa Škrletima.

 | Author: Škrletovo foto: Škrletovo

U popodnevnim satima je u vinariji Voštinić-Klasnić bilo druženje s vinarima, gdje su gosti imali priliku degustirati redovnu berbu Škrleta 2018. gore navedenih 8 vinara. Ujedno je dodijeljena i diploma za najbolji Škrlet koju je ove godine ponovno osvojila vinarija Voštinić-Klasnić.

Standardizacija vina Škrlet i izrada brend strategije oznake kvalitete vina Škrlet

Spomenuti projekt predstavljen je danas, a se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu izrađuje se brend strategija sorte Škrlet za tržište, pod stručnim vodstvom prof. Damira Kovačića sa Zavoda za marketing Agronomskog fakulteta u Zagrebu, a u drugom se dijelu ispituje tehnološki aspekt kojim bi se ova sorta mogla unaprijediti, kojeg vodi enolog Krešimir Hren, diplomirani inženjer agronomije.

 | Author: Škrletovo foto: Škrletovo

Izrada brend strategije podrazumijeva uvođenje oznake kvalitete vina Škrlet koje se provodi kroz ispitivanje tržišta i anketiranje proizvođača Škrleta. Cilj je utvrditi preferencije potrošača i viziju proizvođača te definirati poželjnu stilistiku vina Škrlet za koje bi se dodjeljivala oznaka kvalitete Škrlet. Projekt je novčanom potporom pripomogla Zagrebačka županija.

 | Author: Škrletovo foto: Škrletovo

ŠkrletOVO Party tek dolazi...

Popularni dio ove manifestacije otvoren za građanstvo je ŠkrletOVO Party koji će se održati u Ivanić-Gradu na Malom trgu 13. travnja s početkom u 16h. Ulaznica je 80 kn, a podrazumijeva neograničenu degustaciju Škrleta gore spomenutih vinara iz Udruge Škrlet Moslavina.

Za dobru atmosferu se brine DJ Pepi Jogarde, mladi ivanićki chef Dino Pavanić će pripremati zanimljivi finger food, a za najmlađe tu je i igraonica kako bi roditelji mogli uživati u Škrletu. Tom prilikom je sav željeznički promet prema i iz Ivanić-Grada po 40% nižim cijenama.

Više informacija potražite na Facebook stranici Škrletovo i na službenoj stranici događaja ŠkrletOVO Party.

100 let živili!

 | Author: Škrletovo foto: Škrletovo

 | Author: Škrletovo foto: Škrletovo  | Author: Škrletovo foto: Škrletovo  | Author: Škrletovo foto: Škrletovo  | Author: Škrletovo foto: Škrletovo

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.