Najave 26. ožujka 2019.

Vinoljupci pozivaju: Kušajte Istru u Zagrebu

foto: Julio Frangen
gastro postao gastro.24sata.hr
28. ožujka 2019. u restoranu Klub književnika u Zagrebu održat će se vinska kušaonica „Istra u Zagrebu“ kojom će se, u organizaciji udruge Vinoljupci, posjetiteljima predstaviti sedam istarskih vinarija. Manifestacija započinje u 18 sati, a osim u biranim vinima posjetitelji će moći uživati u slasnim zalogajima i živoj glazbi.

„Istarska vina uvijek predstavljaju pravu poslasticu za vinoljupce. Stoga očekujemo da će nam se u četvrtak u Klubu književnika pridružiti velik broj ljubitelja vina kako bi zajedno s nama uživali u dobroj kapljici i izvrsnoj atmosferi“ – izjavila je Irena Lučić, voditeljica projekta Vinoljupci.

Na kušaonici će se predstaviti sedam istarskih vinarija – Damjanić, Zigante, Trapan, Deklič, Anđelini, Ravalico i Agrolaguna. Glavne zvijezde večeri ponovo su hrvatske autohtone sorte – malvazije i terani, ali među predstavljenim vinima mogu se pronaći i neke vrlo zanimljive kupaže, kao i osvježavajući pjenušci.

 | Author: Julio Frangen foto: Julio Frangen

Osim prilike za degustaciju vina po popularnim cijenama, posjetitelji će imati priliku upoznati vinare, saznati više o izloženim vinskim etiketama te uživati u ukusnim zalogajima i živoj glazbenoj kulisi dueta RetroBoys. 

Udruga Vinoljupci aktivno djeluje od 2014.godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala ukupno sedam open-air vinskih festivala, te brojna manja vinska događanja i susrete s ciljem kreiranja vinskog identiteta Zagreba i promicanja vinske kulture na neformalan i zabavan način. Večernja vinska druženja koncipirana su tako da fokus stavljaju na jednu vinsku regiju ili podregiju. Na kušaonici se predstavlja do deset vinarija, čime se svakom pojedinom izlagaču osigurava dovoljno prostora za uspostavljanje kontakta s potrošačima i za kvalitetno predstavljanje nekoliko vinskih etiketa.

 | Author: Julio Frangen foto: Julio Frangen

Regionalni fokus važan je i zbog svoje snažne edukativne komponente. Naime, upoznavanjem vina i vinara jedne specifične vinske regije posjetitelji automatski usvajaju znanja o autohtonim i domicilnim sortama, načinu i stilu proizvodnje vina, značajkama teroira te su mentalno u mogućnosti „smjestiti“ vina i vinare na vinsku kartu Hrvatske. 

Ulaganje u edukaciju potrošača od neupitne je važnosti za uspjeh na relativno malom vinskom tržištu kao što je Hrvatska. Dosadašnje iskustvo pokazuje kako posjetitelji naših vinskih kušaonica, ohrabreni opuštenim pristupom u kojem se od njih ne očekuje prethodno vinsko predznanje, u vrlo kratkom roku postaju pravi mali ambasadori vina i vinske kulture. 

Dodatne informacije o manifestaciji i radu udruge potražite na www.vinoljupci.com.hr kao i na www.facebook.com/vinoljupci 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.