U kategoriji kampanja društveno odgovornog poslovanja, među finalistima se našao i projekt 24sata 'Nestali u Domovinskom ratu'. Serijal je pokrenut u studenom 2016. godine, i od tada se svakoga tjedna na svim platformama objavljuju ispovijesti članova obitelji koji više od četvrt stoljeća tragaju za svojim najmilijima nestalim u Domovinskom ratu.
Kako bi se dodatno podignula svijest o nestalima, krenulo se i s nekoliko kampanja. Najvažnija mjesta u najvećim hrvatskim gradovima obilježena su plakatima nestalih i tamnim siluetama na tramvajima i postajama.
Sve aktivnosti objedinjene su na digitalnom zidu plača. Na njemu su objavljene fotografije nestalih s čijim su obiteljima razgovarali novinari 24sata, kao i linkovi na videopriloge i tekstove do sada ispričanih priča. Nakon ispovijesti u serijalu, dvije su žene pronašle svoje najmilije.
Finale The Webby People Voice Awards za koji se borimo, za nas je čast i prestiž. Budući da o pobjedniku odlučuju glasovi ljudi, svojim glasom poduprite ovaj naš humanitarni projekt.
Klikom na link https://vote.webbyawards.com/ otvaraju se nominirane kampanje. Upišite u tražilici Search “Gone but not forgotten“ i kliknite vote.
Upišite u mail i šifru po odabiru, potvrdite je na mailu i glasajte te uskoro i, nadamo se - proslavite pobjedu s nama!