Riječ je o trendu u kojem YouTube influenceri iz cijelog svijeta kuhaju ili naručuju hranu, najčešće fast food, a zatim u toj istoj hrani uživaju pred kamerama uz svakodnevne teme koje su pripremili za svoje gledatelje. Iako je uglavnom riječ o laganim temama poput hrane, svakodnevnih događaja i filmova i serija, pronaći se mogu i video uratci u kojima se uz pizzu i burgere razgovara o trudnoći ili porodu.
Pogledali smo nekoliko takvih videa i, osim što smo ostali zaprepašteni brojem pregleda ispod svakog od njih, poprilično nas je iznenadila količina pojedene hrane u svakom od tih videa.
Mukbang inače dolazi iz Južne Koreje gdje je ovaj način komuniciranja s publikom postao popularan 2010. godine. Pred kamerama se već tada jelo baš sve, od rezanaca, preko pizze do burgera, a isti je sistem zadržan i danas.
Iako mukbang može biti snimljen i u restoranu, najčešći su ipak videi u kojima influenceri naručuju hranu u svoj dom ili u njoj uživaju u svojim automobilima. Takvi videi često dosežu i do pet milijuna pregleda, pa smo ih pronašli nekoliko kako bismo vam u potpunosti dočarali ovaj neobičan trend.