Špajza 16. veljače 2024.

Predstavljen novi METRO slastičarski asortiman

foto: METRO
gastro postao gastro.24sata.hr
Chef Robert Hromalić iz Le Kolača održao radionicu iz slastičarstva

U četvrtak, 16. veljače, u posebnoj kuhinji u veleprodajnom centru u Jankomiru, METRO je predstavio svoj novi slastičarski asortiman 60 proizvoda za profesionalnu upotrebu. Poznati chef Robert Hromalić iz renomiranoga Le Kolača održao je radionicu na kojoj je predstavio okupljenima, slastičarskim stručnjacima i zaljubljenicima u slatke delicije, novosti u ovom asortimanu.

 | Author: METRO foto: METRO

Pred publikom je chef Hromalić demonstrirao brojne mogućnosti novih proizvoda pripremivši četiri različite vrste slastica, sve od sastojaka koji se mogu pronaći na policama METRO-a. Od kolača do profinjenih desertnih kreacija, chef Hromalić je očarao sve prisutne svojim majstorskim vještinama i kreativnošću.

 | Author: METRO foto: METRO

Radionica je pružila priliku svim prisutnima da se upoznaju s novim proizvodima, nauče nove tehnike te pronađu inspiraciju za svoje buduće slastičarske poduhvate. Svi sudionici oduševljeno su napustili događaj, s puno novih ideja i znanja koje će primijeniti u svojim slastičarskim projektima.

 | Author: METRO foto: METRO

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje METRO trenutno opslužuje oko 95 % kupaca u ugostiteljskom sektoru, što čini oko 30 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.