Vinska kultura važan je segment poslovne kulture. Pogotovo ukoliko ste mladi poduzetnik u zemlji bogate vinske baštine – kao što je Hrvatska! Vođena upravo ovom idejom, udruga VINOLJUPCI kreirala je jedinstveni edukacijski koncept WINETWORKING koji spaja vinsku kulturu i aktualne društvene teme.
Ciklus od ukupno šest radionica, od kojih je prva na rasporedu u četvrtak, 31.03. s početkom u 17.30h, namjenjen je mladim poduzetnicima, freelancerima, poslovnim kreativcima, svima onima koji tek planiraju pokrenuti vlastiti posao te - naravno - svim vinoljupcima! Radionice se održavaju u centru Zagreba, točnije u Swanky Monkey Gardenu na adresi Ilica 50 (u dvorištu). Winetworking u fokus stavlja uspješne poduzetničke priče, projekte i inicijative.
Nositelji tih priča – i sami mladi poduzetnici ili freelanceri – svojim su primjerima dokazali da itekako postoje svjetle točke u segmentu hrvatskog malog i mikro poduzetništva. Ono što im je svima zajedničko – neovisno o poslu kojim se bave – jest da se svakodnevno usavršavaju, educiraju i usmjeravaju svoju energiju na dostižne ciljeve, radije nego na poteškoće i probleme koje im servira poduzetnička svakodnevica. Njihove su životne i poduzetničke priče uistinu inspirativne, ali i praktično-korisne za sve one koji su zapeli na putu ostvarenja svojih poduzetničkih snova i povjerovali da se – ne isplati!
Poznati hrvatski novinar, blogger, gastropisac, urednik vašeg omiljenog portala Gastro.hr i radijski voditelj 101-ce, Domagoj Jakopović Ribafish prvi je predavač ciklusa, koji će Winetworking započeti interaktivnim predavanjem na temu: „Hedonizam ili kako užitak pretvoriti u posao“.
Tu su još i Goran Kelečić s temom „Mekane vještine za čvrsto poslovanje“; Borna Šercar & Boris Bare koji će nam otkriti tajnu kako „(Pre)živjeti od umjetnosti“; Darko Kontin koji će nam dešifrirati formulu kako „Uspjeti prije 30-te“; poznate hrvatske dizajnerice Kristina Volf & Izvorka Jurić koje će kroz temu „Design Or Not To Design“ objasniti što sve dizajn može učiniti za neki proizvod ili uslugu; te na kraju Vanja Bertalan koji će pokušati predvidjeti „Budućnost weba ili Kuda idu divlje svinje?“.
Vino čini pozadinsku kulisu ovog događanja, no upravo je jedinstveni spoj vinske kulture i društvenih tema ono što Winetworking razlikuje od uobičajenog networking događanja. Naime, gosti-vinari koji sudjeluju u projektu, također su primjeri sjajnih poduzetničkih priča. Njihovo djelovanje nema samo za cilj ostvaranje osobne koristi, odnosno zarade - mladi hrvatski vinari najvažniji su čuvari hrvatske vinske i kulturne baštine, nezaobilazna komponenta turističkog razvoja naše zemlje, pa čak i kreatori snažnih novih trendova u segmentu vinskog turizma. Jedan od najboljih primjera navedenog je „revival“ autohtonih hrvatskih vinskih sorti i njihova afirmacija na domaćoj i međunarodnoj vinskoj sceni.
Kroz šest radionica Winetworkinga, posjetitelji će imati priliku proći mini-vinsku edukaciju u kojoj će naučiti ponešto o hrvatskim pjenušcima, o tipičnim bijelim i crnim sortama kotinentalne Hrvatske, o rose vinima, o slatkim vinima i predikatima te saznati koliko ih ima i koje su hrvatske autohtone sorte. Sve to, naravno, uz degustaciju i edukaciju iz prve ruke – od samih vinara.
Pozivamo i vas da svojim prisustvom upletete nit u ovu mladu vinsko-poslovnu mrežu te da se pritom dobro zabavite, educirate i inspirirate. Za dodatne informacije posjetite stranicu ili facebook Vinoljubaca.