Miro, o čemu se radi, predstavi nam vaš BeerYard!
BeerYard je projekt cijele ekipe Nove Runde. U pitanju je prilično jednostavan koncept - odlučili smo spojiti u jednu cjelinu tri nezavisne scene – craft pivovare, street food i glazbu. Ideja se rodila još prošle godine, ali je tada nismo imali vremena sprovesti u djelo. Ove godine je to ipak moguće jer smo se povezali sa super ekipom iz Žednog Uha (Mate Škugor i Miljenko Čorak) koji nam pomažu u organizaciji ovog eventa. Prije BeerYard festivala, sudjelovali smo još zajedno i na Super Uho festivalu gdje su se ove godine točila samo piva craft pivovara. Ako nekog zanima cijela priča kako je došlo do suradnje, to može pročitati na ovom linku.
Kad se održava, koja ćemo sve piva piti?
Lokacija festivala je veliko dvorište Jedinstva koje se nalazi uz klub Močvara (Trnjanski nasip bb). Moram napomenuti da će se dobar dio manifestacije održavati i u samom klubu, tu mislim na predavanja i panele. U Dvorištu će se predstaviti većina hrvatskih craft pivovara, od kojih neka Zagreb još nije imao prilike probati - Valens iz Vinkovaca, Slawoner iz Požege i Varoška pivovara iz Šibenika. Uz njih će se točiti još Križevačko, Pulfer, Zmajska pivovara, Varionica, Nova runda, Bad Brewery, Medvedgrad, 5th element, Bošnjak, Lab, Air Craft brewery te Garden brewery. Uz gore spomenute pivovare, predstavit ćemo i dva glavna zagrebačka craft puba – Craft Room i Hop In. Oni će imati zadatak prodavati piva stranih pivovara, ali i domaćih koja ne žele direktno prodavati. Ovim putem bih najavio i točenje dva ekskluzivna piva koja se do sada još nisu točila u Hrvatskoj. Pratite naše facebook i twitter kanale da saznate o kojim se pivima i pivovarama radi.
Htjeli smo napraviti koncept festivala gdje će se svakom subjektu koji sudjeluje omogućiti totalna sloboda upravljanjem financija. Većina pivovara će se predstavljati samostalno na svom štandu, tako da ćete moći ‘utušiti’ vlasnike pivovara pitanjima o pivu. Sav promet koji pivari zarade ostaje njima i tu smo htjeli napraviti razliku u odnosu na ostale festivale. Na BeerYardu sav novac koji dajete za pivo/burger stvarno ide u džep tom malom poduzetniku.
Što će se jesti?
Meat! A lot of meat... Burger bar iz Novog Zagreba, Šalša s Trešnjevke, Submarine BBQ te American bar Dollar iz Osijeka će raditi ono u čemu su najbolji – juneće burgere, tako da bih preporučio da ne radite heavy doručak kako biste mogli probati sve burgere.
Tko će nas sve zabavljati?
Ovo je isto dosta bitna stvar. Odlučili smo pozvati bandove koji nisu mainstream, ali su svakako bitni u žanru koji sviraju. Ni craft pivo nije mainstream, a neće nikada ni biti. Kako želimo dati promociju malim craft pivovarama, tako želimo promovirati i kvalitetne bandove koji su isto dio ove craft scene – Magul, ESC Life, Kraj programa i Muscle Tribe Of Danger And Excellence su fantastični svirci i vjerujem da će posjetitelji uživati u programu.
Kakav je edukacijski dio, što možemo naučiti o zanatskom pivarstvu?
U prvom predavanju će Marko Ožegović, ratebeer administrator, predstaviti Pivarium – portal koji je usmjeren na edukaciju o pivu te promociju nezavisnog pivarstva. Osim toga, govorit će i o craft pivarstvu u regiji i svijetu. Druga edukacija, ili bolje rečeno panel, će biti orijentiran na poslovni aspekt. Tri craft pionira (Nova Runda, Varionica i Zmajska pivovara) će govoriti o svojim poslovnim modelima, ustrojstvu organizacije, poslovanju i dosadašnjim iskustvima. Preporučio bih da na ovaj panel dođu svi koji imaju želju otvoriti pivovaru pa da čuju iz prve ruke sve o poslovanju pivovare u Hrvatskoj.
Treća radionica će biti malo opuštenije, tu će poznati beerolog Domagoj Jakopović – Ribafish pričati o svojim pivskim putopisima. Zamolio bih sve posjetitelje edukacija, a posebno panela, da se ne ustručavaju pitati sve što ih zanima, jer zato i organiziramo taj dio. Mislim da će posjetitelji unutar Močvare biti više opušteniji za pitanja nego na drugim eventima.
Samo nek ne pretjeruju s pitanjima. Kakve su cijene, tko je sve pozvan?
Kao što sam već ranije rekao, svaki subjekt ima full slobodu definirati svoje prodajne cijene i mi se tu ne petljamo. Naš dio posla se odnosi na logistiku i marketing i nadam se da ćemo to dobro odraditi. Pozvan je svatko koga zanima pivo, homebreweri, ljudi koje zanima što to znači imati pivovaru, ali i ljudi željni dobre zezancije, jer uvjeren sam da vas čeka samo pozitiva u subotu!
Cijena ulaznice je 35 kuna, a sve se odvija ove subote 27. kolovoza od podneva pa do kasno u noć... Vidimo se na prvom BeerYardu!