03. travnja 2015.

Mesna religija braće Čučković

cuckovici1.jpg
1/6
gastro postao gastro.24sata.hr
"U današnje vrijeme kada je dobar stari mesarski papir zamijenjen PVC ambalažom i nevidljivim prodavačem gdje kupci znače samo broj, mi nudimo alternativu" - kažu Dejan i Danijel, gastroljupci, vinoljupci, pasionirani mesari i pravi stručnjaci za društvene mreže.

Već mjesecima društvene mreže poharala je prava mesna pošast. Masovno lajkanje, dijeljenje fotografija, komentiranje i oduševljenje, korisnici Facebooka, Instagrama i Twittera mogu zahvaliti braći Čučković. Dejan i Danijel Čučković dva su brata koja iza pulta mesnice uveseljavaju svoje kupce, a sve veći broj fanova pridobili su nesvakidašnjim marketingom čime bacaju potpuno novo svjetlo na struku mesara.

"Jedan dešnjak, drugi ljevak, jedan voli plavuše, drugi brinete, jedan polulijep, drugi poluružan, jedan kasni, drugi dolazi 5 minuta ranije, jedan voli pivo, drugi vino, jedan je za jelo na žlicu, drugi nož i vilicu. Toliko različitosti u nas dvoje, a ne možemo jedan bez drugoga. Kada sve naše vrline i mane spojimo u cjelinu, dolazi do skoro savršene formule u našem životu i radu", ovako su nam se predstavili Dejan i Danijel.

Potaknuti salvama smijeha koje u nama izazivaju Facebook statusi Mesnice Čućković razgovarali smo s Danijelom i Dejanom o pozivu mesara, mesu, životinjama i o manje ozbiljnim stvarima kako bi smo čitateljima približili kreativnu mesnicu 21. stoljeća.

Kako ste završili u mesnici i odakle tolika ljubav i strast prema mesu?

Mesnica Čučković otvorena je davne 1989. godine zahvaljujući našim roditeljima koji su nam omogućili, ali i dali obavezu da slijedimo njihovu i našu životnu želju o obiteljskom poslu kojeg radimo s puno ljubavi i veselja. Koncept naše mesnice zasniva se na pomnom odabiru žive stoke koju kupujemo isključivo od seljaka, a koja u konačnici našim umijećem prerasta u mesne delicije. Sve naše proizvode prvi konzumiramo tražeći savršen spoj boje, okusa i mirisa. Najviše zahvaljujemo mami Jadranki koja nam je usadila osjećaj za ukusno i lijepo. Otac Gligorije vrhunski je majstor mesarstva "stare škole" kod kojeg nema prosječnosti. Imali smo ogromnu sreću učiti zanat od oca kojem smo beskrajno zahvalni na svemu što danas znamo i radimo. Jednostavno uživamo u svakom našem radnom danu koji je sastavljen od pripreme, proizvodnje i završnog konzumiranja naših proizvoda.

Što mislite zašto se dosta ljudi boji mesara i skeptični su, ako ne i podcjenjivački prema mesnicama?

Za takvu su situaciju krivi sami mesari koji su krivim pristupom prema kupcu i struci zaslužni za podcjenjivački odnos javnosti prema njima. Kod nas to nije slučaj jer se naš odnos s kupcima zasniva na odličnoj komunikaciji, povjerenju čime želimo prekinuti negativan stav javnosti prema našem plemenitom zanimanju. U današnje vrijeme kada je dobar stari mesarski papir zamijenjen PVC ambalažom i nevidljivim prodavačem gdje kupci znače samo broj, mi nudimo alternativu. S kupcima se smijemo, plačemo, nazdravljamo, jedemo, komentiramo, a padne i koji vic. Nije nam dosadno, uživamo i to je život!

Koje su odlike dobrog mesara?

Deset odlika pravog mesara su sljedeće: Prvo i osnovno - ne biti vegetarijanac. Drugo - ne zgražati se na masni dio pečenog mesa. Treće - podnositi niske temperature. Četvrto - mrziti muhu kao uljeza. Peto - ne padati u nesvijest kad vidiš krv. Šesto - nositi doma jeftine komade mesa. Sedmo - voliti pojest' i popit'. Osmo - umijeće rezanja 15 šnicli od pola kile buta. Deveto - odlazak na posao u vrijeme kada na ulici srećete samo pekare, policiju i dame noći. I deseto - visoki prag tolerancije.

Kako je krenula vaša Facebook mesnica kojom ste zaradili epitet mesnice 21. stoljeća?

Pratimo trendove u svijetu i htjeli smo široj javnosti pokazati tko smo i što radimo. Zahvaljujući tehnologiji 21.stoljeća danas to nije nikakav bauk. Samo moraš imati sadržaj i pokazati se ljudima u pravom svijetlu. Na statuse društvenih mreža možete napisati bilo što, ali ste presretni kada kupac dođe iz stotinama kilometara udaljenog grada i ostane oduševljen onim što vidi i doživi kod nas. Jedva čekamo sofisticiraniju opremu da možemo slati mirise i okuse preko tipke F12.  Od ljudi dobivamo samo pozitivne kritike koje nam daju još veću želju da nastavimo.

Po društvenim mrežama lijepite fotografije uz slogane "nastavimo mljackati bez srama" ili "wellnes i spa resort Čučković". Odakle crpite toliko ideja i kako vidite budućnost mesarskog zanimanja?

Nećete vjerovati, slogane smišljamo u djeliću sekunde. Uzmemo smartphone, škljocnemo, utipkamo i to je to. Valjda imamo tu žicu da se dobro razumijemo s našim fanovima i ne možemo vjerovati da smo pioniri u našoj branši po toj vrsti komunikacije s klijentima. Krenuli smo u avanturu koja se pokazala savršenim načinom da uđemo u vaše domove i obrnuto. Naš je posao divan, stvarno se ima što za pokazati i podijeliti s drugima. Segment PR-a izuzetno je važan u našem poslovanju preko čega smo u kratkom roku upoznali nove ljude koji su postali naši stalni kupci. Ni sanjali nismo da će dva brata mesara davati već treći intervju u mjesec dana.

Koliko vam je trebalo da savladate mesno umijeće i što biste savjetovali kupcima za bolje snalaženje u mesnici?

S tatom smo od malih nogu u tome i cijeli nas život okružuje dobra hrana, kapljica i društvo. Mislimo da smo dosta toga naučili svih ovih godina prateći svjetske trendove i stalnim usavršavanjem kojim upotpunjujemo naše znanje. Što se tiče savjeta kupcima upotrijebili bismo onu dalmatinsku izreku "pusti dite materi". Povjerenje kupaca se godinama stvara i danas mesar treba znati više o kulinarstvu i enologiji. Ne postoje trikovi za mesnicu, postoji samo povjerenje,stručnost mesara i dobra namirnica.

Odakle naručujete meso i što sve nudite u trgovini?

Svaki tjedan autoputem tučemo kilometre i kilometre. Živu stoku kupujemo u direktnom kontaktu sa seljakom, a već dvadesetak godina nabavljamo vrhunska goveda i svinje na području Vrbovca, Čazme i Kloštar Ivanića. Oštro oko oca Gligorija ne može pogriješiti u odabiru i pogađanju cijene sa seljakom. Vjerujemo da je to jedini ispravan put u našem opstanku garantirajući porijeklo namirnice od štale do vašeg stola. Samo od provjerenih sirovina nastaju naši prepoznatljivi proizvodi od svježeg mesa i cjelokupan suhomesnati asortiman. Volimo naglasiti da proizvodimo u manjim količinama dajući prednost kvaliteti u odnosu na količinu. Svaku kobasicu, buđolu, bresaolu, salamu i ostalo ručno radimo. Završni touch dajemo prirodnim dimom i prirodnim zrenjem u kontroliranim uvjetima. Sustav HACCP-a koji svakodnevno provodimo garancija je sljedivosti i zdravstvene ispravnosti svih naših proizvoda.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.