Coca-Cola ponovno donosi božićnu čaroliju u bocama! Nakon punih 5 godina pauze, legendarni brend gaziranog pića vraća se s posebnim, limitiranim izdanjem – Coca-Cola Holiday Creamy Vanilla. Riječ je o nježnoj kombinaciji klasičnog okusa Coca-Cole i kremaste vanilije, stvorenoj da ugrije i razveseli zimske dane.
Postoji i verzija bez šećera
Ovaj blagdanski hit dolazi u dvije verzije – klasičnoj i bez šećera. Dok će se original moći pronaći isključivo u Walmartu, verzija Zero Sugar bit će dostupna u većini velikih trgovačkih lanaca diljem SAD-a i Kanade, kao i putem interneta. Piće će se prodavati u različitim formatima – od limenki od 355 ml, boca od 591 ml pa sve do velikih boca od 2 litre.
Korištenje umjetne inteligencije u božićnoj kampanji
Osim novog okusa, Coca-Cola je privukla pažnju i svojom božićnom kampanjom, u kojoj je – po prvi put – korištena umjetna inteligencija za izradu oglasa. Reakcije su, naravno, podijeljene: neki su oduševljeni modernim pristupom, dok drugi više vole tradicionalne reklame koje bude nostalgiju.
"Korištenje AI tehnologije smatramo samo produženom rukom ljudske kreativnosti koja je i dalje glavna u našim kampanjama", poručili su iz Coca-Cole.