Unatoč aktualnom globalnom trenutku i višemjesečnom lockdownu koji je najviše pogodio restoransku scenu, Gault&Millau Croatia uspio je zadržati kontinuitet. Izlazak vodiča uoči još jedne upitne sezone snažan je alat za promociju hrvatske gastronomije na inozemnom i domaćem tržištu. Pogotovo što je riječ o prestižnom vodiču s velikim međunarodnim kredibilitetom.
„Bilo je teško. Morali smo produžiti rokove za nekoliko mjeseci, ali ni u jednom trenutku nismo htjeli odustati, jer smo svjesni da je Gault&Millau Croatia velika potpora hrvatskim restoranima, hotelima i ostalim ugostiteljskim objektima. Posebno u ovom trenutku, na samom početku turističke sezone, kad smo jedini svjetski vodič koji mjerodavno predstavlja i promovira hrvatsku gastronomiju i enologiju. Svi uvršteni restorani znaju da im je u ovih nekoliko godina Gault&Millau Croatia otvorio put prema kvalitetnijoj klijenteli kojoj je gastronomija važan motiv dolaska u destinaciju. Osim domaće publike, koja sve više prati zbivanja na gastronomskoj sceni, to posebno vrijedi za goste iz Austrije, Njemačke, Slovenije, Belgije i, naravno, Francuske, koji slijede preporuke vodiča jer u njihovim zemljama Gault&Millau uživa veliku reputaciju“, kaže Ingrid Badurina Danielsson, direktorica Gault&Millau Croatia te dodaje da će u novom izdanju vodiča biti više od 400 restorana, POP lokala i vina, nešto više nego lani.
Svjesni da je ovo razdoblje prepuno izazova za ugostitelje, tim Gault&Millau Croatia želi ih ohrabriti, a hrvatske chefove poticati da zajedno s malim proizvođačima hrane i vina ostanu posvećeni jelima i namirnicama svoga kraja. Više informacija o Gault&Millau Croatia nalazi se na njihovoj web stranici.