Najave 141 prikaza 26. rujna 2019.

Kad si zadnji put spremila sarmu, punjenu papriku ili gulaš? Lidl ima najbolje recepte!

Lidl Lidlova zaštitna lica Bojan Navojec, David Skoko i Mario Petreković
gastro postao gastro.24sata.hr
Trgovački lanac Lidl Hrvatska i poznati kuhar David Skoko predstavili su svoju suradnju i zajedničku kampanju Tradicionalna domaća jela.

Želimo očuvati domaća jela kakva su pripremale naše majke i bake

U želji da doprinesu održanju domaćeg gastro-identiteta i raznovrsnosti naših lokalnih kuhinja, Lidl Hrvatska i David Skoko radit će na očuvanju tradicionalnih recepata i domaćih jela, onakvih kakve su pripremale naše majke i bake. Uz Davida Skoku, protagonisti ove zabavne i duhovite kampanje su Lidlova zaštitna lica Mario Petreković i Bojan Navojec, a sve u režiji poznatog hrvatskog redatelja Vinka Brešana.

 | Author: Lidl Bojan Navojec, Marina Dijaković, David Skoko, Bojan Vuković i Mario Petreković Lidl

Kada ste posljednji puta sami spremili buncek, sarmu, punjenu papriku ili gulaš? Sigurno iz djetinjstva nosite sjećanja na najfinije okuse i mirise bakine kuhinje, koja vas je hranila, okrepljivala, a po potrebi i liječila.

David Skoko - stručnjak za tradicionalna domaća jela

Lidl Hrvatska poznat je po podršci koju pruža hrvatskim dobavljačima i po brojnim kvalitetnim proizvodima domaćeg podrijetla, a odsada će raditi i na tome da svoje kupce potiče da pripremaju što više domaćih, tradicionalnih jela. Putem svojih letaka, internetske stranice i društvenih mreža, Lidl Hrvatska, u suradnji s Davidom Skokom, svojim će kupcima otkriti razne tradicionalne recepte, prenošene s koljena na koljeno.

„Hrana je važan dio svake kulture i isprepletena je s običajima svakog naroda. Potaknuti željom da od zaborava sačuvamo tradicionalne recepte i domaća jela, pokrenuli smo kampanju Tradicionalna domaća jela. Ne čudi da smo u ovaj projekt odlučili uključiti i izvrsnog kuhara Davida Skoku, stručnjaka za tradicionalna domaća jela. Nadamo se da ćemo i vas motivirati da napokon zapišete bakine recepte“, rekla je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

 | Author: Lidl Marina Dijaković, David Skoko i Bojan Vuković Lidl

David Skoko se osvrnuo na značenje tradicije u kuhinji: „Za mene je tradicionalna kuhinja temelj naše gastronomske kulture, a ujedno i ono što nas čini drugačijima. Prvo što sam ja naučio spremati su upravo tradicionalna jela, pa tako i danas svojoj obitelji najčešće kuham brudet, sarmu, žgvacet... Tradicionalni recepti, zasnovani na sezonskim namirnicama, čuvari su našeg identiteta i prepoznatljivosti na kojoj možemo razvijati i modernu hrvatsku kuhinju.“

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.