Hrvatski street food brend Koykan ušao je u ljeto iznimno snažno, otvorivši čak četiri nove lokacije u tri europske države: Češkoj, Hrvatskoj i Slovačkoj. Radi se o velikom uspjehu i konkretnom iskoraku u sklopu dugoročnog plana širenja koji uključuje više od 25 restorana do kraja 2027. godine.
Sve je počelo krajem svibnja u Pragu
Sve je započelo krajem svibnja, kada je Koykan hrabro zakoračio na europsku scenu otvaranjem svoje prve međunarodne lokacije u Pragu, unutar popularne lifestyle destinacije Maj House of Fun. Početkom srpnja otvorena su dva nova restorana u Hrvatskoj: u Zadru (Supernova) i Splitu (City Centre One), dok je nedugo nakon toga uslijedilo i otvorenje u Bratislavi (Eurovea), u jednom od najfrekventnijih trgovačkih centara.
Koykan će na jesen otvoriti još 4 nova lokala
Prvi rezultati pokazuju vrlo pozitivan odaziv publike. Sve nove lokacije od samog početka bilježe stabilan interes posjetitelja, što dodatno potvrđuje relevantnost Koykanovog modernog street food koncepta.
Misija je jasna: svjež, kvalitetan i pristupačan street food
Ovaj val ekspanzije rezultat je uspješno provedenog financijskog modela koji uključuje emisiju korporativnih obveznica s godišnjim prinosom od 8%. Kroz ovu priliku investitori sudjeluju u razvoju brenda koji svoje poslovanje gradi transparentno i ambiciozno. Za sve koji žele saznati više o ulaganju, detalji su dostupni na službenim stranicama Koykana, na podstranici Bonds.
Koykan ostaje dosljedan svojoj misiji - donijeti svjež, kvalitetan i pristupačan street food u srca europskih gradova, prilagođen ritmu suvremenog života. Sa šest postojećih lokacija i četiri planirane za otvaranje tijekom jeseni (München, Bratislava, Prag i Zagreb) Koykan učvršćuje poziciju jednog od najdinamičnijih ugostiteljskih koncepata u regiji.