Zagrebačka pivovara i ove godine predstavlja svoje posebno blagdansko izdanje piva, Ožujsko Božićno. Ovogodišnje, 36. po redu, limitirano izdanje dolazi u limenci koju potpisuje nagrađivani hrvatski ilustrator i animator Manuel Šumberac, kojem je ovo već drugi put da oslikava Ožujsko Božićno pivo.
Njegov vizual donosi suvremenu, emotivnu interpretaciju blagdanske atmosfere kroz motiv zajedništva i blagdanskih radosti.
Ilustrator Manuel Šumberac
Projekt koji ima posebno značenje
Manuel Šumberac diplomirao je na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, a tijekom karijere radio je na brojnim animiranim filmovima te ilustrirao naslovnice knjiga. Prepoznat je po atmosferičnom, filmskom pristupu ilustraciji te po detaljima koji nose narativnu simboliku. Upravo je taj pristup vidljiv i u dizajnu ovogodišnjeg Ožujskog Božićnog.
"Velika mi je čast što sam ponovno dobio priliku ilustrirati Ožujsko Božićno. Ovaj projekt za mene ima posebno značenje jer spaja radost stvaranja i toplinu blagdana.
Lijepo je znati da ilustracija živi u domovima ljudi tijekom prosinca i da može prenijeti pozitivnu priču. Drago mi je što je Zagrebačka pivovara prepoznala moj stil i viziju te mi ponovno ukazala povjerenje“, izjavio je Manuel Šumberac.
Ožujsko Božićno već 36. godinu zaredom ima posebnu, umjetničku etiketu
Brojni umjetnici i umjetnice već su dizajnirali etiketu za Ožujsko Božićno
Kroz 36 godina ovu blagdansku etiketu potpisali su brojni domaći umjetnici i umjetnice, među kojima su Miroslav Šutej, Ivan Lacković Croata, Tea Jurišić, Saša Šekoranja, Stipan Tadić, Kaja Kajfež, Mateja Kovač i mnogi drugi.
Od prvog izdanja koje je 1990. ilustrirao Antun Maleš pa nadalje, različiti autorski rukopisi oblikovali su prepoznatljiv vizualni identitet Božićnog piva. Zagrebačka pivovara dosljedno njeguje suradnju s hrvatskim autorima, čime obogaćuje tradiciju ovog izdanja i istovremeno snažno podupire lokalnu umjetničku scenu.
"Ožujsko Božićno uvijek nosi snažan emotivni i vizualni potpis brenda, zato nam je iznimno važno raditi s domaćim umjetnicima koji tu priču mogu interpretirati na autentičan način.
Svako novo izdanje donosi svježu kreativnu perspektivu, a upravo Manuelov stil daje ovogodišnjoj limenci poseban karakter. Njegova ilustracija savršeno prenosi blagdansku toplinu i duh zajedništva koji su temelj identiteta Ožujskog Božićnog“, poručila je Mateja Rukavina, brand managerica za lokalne brendove u Zagrebačkoj pivovari.
Mateja Rukavina, brand managerica za lokalne brendove u Zagrebačkoj pivovari
Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare
Simbol tradicije, kreativnosti i lokalnog identiteta
Zagrebačka pivovara ističe da je Božićno pivo danas simbol tradicije, kreativnosti i lokalnog identiteta te jedno od izdanja koje svake godine zauzima posebno mjesto u blagdanskom razdoblju.
“Ožujsko Božićno dio je našeg identiteta i tradicija duga više od tri desetljeća. Kroz ovakve projekte nastojimo podržavati domaće kreativce te ujedno doprinijeti stvaranju ugodne blagdanske atmosfere u našem društvu. Drago nam je što ove godine tu priču ponovno oblikuje Manuel Šumberac“, istaknula je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.
Ožujsko Božićno dostupno je u limenci od 0,5 l u trgovinama diljem Hrvatske.