Pink Day, zagrebački ružičasti festival, zbog epidemiološke je situacije prebačen na novi i siguran datum - nedjelju, 27. lipnja. Kao i uvijek, Festival prednjači u inovativnim idejama: prvi je, a neko vrijeme i jedini, svoje izlagače, proizvođače ružičastih vina i maslinovih ulja, pozvao u muzejski prostor. Time je vinu i maslinovom ulju dao kontekst kakav, kao svojevrsna umjetnička djela, i zaslužuju.
Okruženje ovog muzeja njegove moderne arhitekture drukčije je od dosadašnjeg, ali podjednako inspirativno, novo i - suvremeno. Naravno, i u lipnju će stolovi biti razmaknuti i sve će se održati strogo prema propisanim mjerama zaštite za sve izlagače i posjetitelje.
S obzirom na to da su prošla i ova godina bile izuzetno izazovne i zahtjevne za sve vinare, Pink Day ovoga puta naglasak stavlja na prodajni karakter Festivala, te poziva sve vinare (i posjetitelje) da osim kušanja prodaju i kupe vina!
Festival će se održati prema ranije utvrđenom programu koji lani nije mogao biti održan, a zemlja partner je Austrija! Na programu su tri zanimljive radionice. Kao prvo, jedinstven i unaprijed rasprodan masterclass Svijet ružičastih šampanjaca grupacije Moët Hennessy powered by Premium Visa. Druga će, pod nazivom Istra: kraljica maslinovog ulja powered by Catering Lisak biti posvećena ekstra djevičanskim maslinovim uljima a treća, Ružičasta Austrija powered by Austrain Wine, predstavlja upravo vina zemlje partnera – Austrije.
I ovoga puta najkreativnije uređeni izlagački stolovi će biti nagrađeni, što je na prošlom izdanju festivala podjednako oduševilo i izlagače i posjetitelje. Nagrade su ružičaste Jimmy Choo cipele model Smokey vrijedan tisuću dolara, zatim umjetničko djelo „DESIDERIO N°1 ART MUST BE TASTED“ austrijskog umjetnika Andrewa Stixa, izrađeno specijalno za PINK DAY te set Nikel Privé kozmetike autorice Mirjane Brlečić. Najavljuje se i još jedna, iznimno vrijedna nagrada, koja je zasad još uvijek tajna! Vjerujemo da će se izlagači specijalno potruditi da svoje izlagačke stolove urede i lijepo ukrase - tako da uđu u konkurenciju za najljepši stol.
Ono što je sigurno je da će PINK DAY kao uvijek do sada okupiti veliki broj u ružičasto odjevenih, ili ružičastim ukrašenih, posjetitelja željnih druženja nakon dugih, zimskih i „lockdown“-ovskih dana. Važni partneri Festivala su, osim republike Austrije i Premium Visa kartice PBZ-a, još i Peugeot, Meblo Kare i Kraš. Festival partner ovaj puta je VINISTRA.