Obiteljska vinarija Franković, smještena na prestižnoj vinogradarskoj lokaciji Santa Lucia u blizini Buja, predstavila je novi vizualni identitet svojih vina – pažljivo osmišljen redizajn etiketa inspiriran je ljubavlju prema konjima, koja se prenosi kroz generacije obitelji Franković.
Nove etikete povezane s obiteljskom povijesti
Novi vizual, koji uključuje etikete, boce i logotip, rezultat je kreativnog procesa razvijenog u suradnji s renomiranim dizajnerskim studijem Sonda. Etikete su inspirirane zoetropom – klasičnim optičkim uređajem koji koristi sekvence ilustracija za stvaranje iluzije pokreta, čime se potiče interaktivno iskustvo prilikom otvaranja vina. Svaka etiketa prikazuje konje – simbole obiteljske povijesti – u pokretu, reflektirajući karakter i aromatski profil pojedinog vina.
Laura Franković Karlić, Josip Franković, Neda Franković, Mario Franković, Lucija Lisica.
"Ovim redizajnom želimo spojiti suvremenost i tradiciju, te stvoriti vizualni identitet koji komunicira emociju, eleganciju i autentičnost naših vina. Konji su od početka s nama – to je naslijeđe našeg djeda koje danas živi kroz etikete i same nazive vina.", istaknuo je Mario Franković, koji je 2024. godine preuzeo vođenje vinarije.
Veliki uspjesi na međunarodnoj sceni
Vizualno osvježenje dolazi u trenutku kada vinarija bilježi i velike uspjehe na međunarodnoj sceni. Na ovogodišnjem međunarodnom ocjenjivanju Svijet Malvazija 2025. u sklopu manifestacije Vinistra, vinarija Franković osvojila je Zlatnu medalju za svoju svježu malvaziju.
U portfelju vinarije Franković brojna su nagrađivana vina
Iznimno priznanje Vinariji Franković dodijeljeno je osvajanjem zlatne medalje i titule šampiona za vino Muškat Momjanski Luna d'Oro berbe 2021. Ovo priznanje dobiva dodatnu težinu s obzirom na to da su ove godine, po prvi put u povijesti ocjenjivanja u organizaciji Vinistre uvedene posebne šampionske kategorije za muškat momjanski.
Uz to, vinarija je nagrađena i Srebrnim medaljama za Malvaziju Koronu, chardonnay, teran, cabernet sauvignon.
Laura Franković Karlić, Josip Franković, Neda Franković, Mario Franković, Lucija Lisica.
Nove etikete odraz su obiteljske povijesti
Fokus ostaje na vinogradu
Redizajn etiketa dio je šire strategije brendiranja i razvoja vinarije, kojom se želi dodatno ojačati prepoznatljivost na tržištu i privući novu publiku. Sljedeći korak u razvoju je premještanje kompletne proizvodnje na Santa Luciju, gdje će se uz novu vinariju izgraditi i kušaonica među vinogradima – s ciljem stvaranja jedinstvenog eno-gastro doživljaja.
"Naš fokus ostaje na vinogradu, na ekološkoj proizvodnji i na stvaranju vina koja pričaju priču o Istri. Novi vizualni identitet samo je prvi korak u tom smjeru – priča se nastavlja," zaključuje Mario Franković.
Laura Franković Karlić, Josip Franković, Neda Franković, Mario Franković, Lucija Lisica.