Najave 18. studenoga 2016.

Pripremite nepca: Stari lisac stiže na tržište!

foto: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co.
gastro postao gastro.24sata.hr
HEINEKEN Hrvatska predstavlja novi brend: jabukovaču Stari lisac

Na domaće tržište stiže nešto posebno – jabukovača Stari lisac. To je novo piće od sočnih jabuka s 4,5 % udjela alkohola. Iznimno je pitko, osvježavajućeg okusa i sadrži skladnu notu sočnih, zrelih jabuka.

Jabukovača Stari lisac pakirana je u staklenu bocu od 0,5l. Stari lisac je idealan za sve prigode, u njemu je najbolje uživati u društvu, a najbolje prija kada je dobro ohlađen.

 | Author: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co. foto: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co.

''Tko je Stari lisac? On je snalažljiv, lukav, samouvjeren i s pravim odgovorom na svako pitanje. Za koga je Stari lisac? Za one čija lukavost i snalažljivost proizlaze iz vlastitog iskustva. To su karakteristike ovog brenda i vjerujem da će odrasli potrošači koji u Starom liscu prepoznaju svoje karakterne crte, prihvatiti ovu jabukovaču kao pravo piće za sebe, a Starog lisca kao svoj idealan brend. Pozivam ih da ulove kap njegovog iskustva i isprobaju novu jabukovaču koja je nastala kombinacijom različitih sorti jabuka koje daju posebno sočan i osvježavajuć okus'', rekao je Roberto Giugliano, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Distribucija Starog lisca kreće 14. studenoga, a bit će dostupan u trgovinama i ugostiteljskim objektima. Plasiranje brenda na tržište pratit će i komunikacijske inicijative te posebna web stranica www.starilisac.hr

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.