Na domaće tržište stiže nešto posebno – jabukovača Stari lisac. To je novo piće od sočnih jabuka s 4,5 % udjela alkohola. Iznimno je pitko, osvježavajućeg okusa i sadrži skladnu notu sočnih, zrelih jabuka.
Jabukovača Stari lisac pakirana je u staklenu bocu od 0,5l. Stari lisac je idealan za sve prigode, u njemu je najbolje uživati u društvu, a najbolje prija kada je dobro ohlađen.
''Tko je Stari lisac? On je snalažljiv, lukav, samouvjeren i s pravim odgovorom na svako pitanje. Za koga je Stari lisac? Za one čija lukavost i snalažljivost proizlaze iz vlastitog iskustva. To su karakteristike ovog brenda i vjerujem da će odrasli potrošači koji u Starom liscu prepoznaju svoje karakterne crte, prihvatiti ovu jabukovaču kao pravo piće za sebe, a Starog lisca kao svoj idealan brend. Pozivam ih da ulove kap njegovog iskustva i isprobaju novu jabukovaču koja je nastala kombinacijom različitih sorti jabuka koje daju posebno sočan i osvježavajuć okus'', rekao je Roberto Giugliano, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.
Distribucija Starog lisca kreće 14. studenoga, a bit će dostupan u trgovinama i ugostiteljskim objektima. Plasiranje brenda na tržište pratit će i komunikacijske inicijative te posebna web stranica www.starilisac.hr