Okupljeni vinoljupci krenut će tako na „osjetilno putovanje“ od Zadra do Pelješca, uz pokoje zaustavljanje na Korčuli i Braču. Dalmacija je iznimno značajna vinska regija hrvatske, zbog velikog broja visokokvalitetnih vinskih etiketa. Ujedno je to i regija s najviše autohtonih sorti u Hrvatskoj. Stoga vjerujemo da ova kušaonica niti jednog ljubitelja vina neće ostaviti ravnodušnim.
Na kušaonici će se predstaviti ukupno sedam vinarija. Iz zadarske regije dolaze nam Vina Fiolić i Kraljevski vinogradi, vinarija Iuris predstavit će nam etikete iz svoje bračke vinarije, s otoka Korčule dolazi nam sve popularnija vinarija Bačić, a s Pelješca čak tri vinarije – Vina Violić, Ponos i Monte Cristo. Očekuje nas pravo bogatstvo vinskih etiketa i okusa – od bijelih maraština i pošipa, do izvanredno izbalansiranih kupaža, raznih stilova plavaca te jedan korčulanski prošek.
Osim prilike za uživanje u vinima po popularnim cijenama, posjetitelji će imati priliku upoznati vinare, saznati više o izloženim vinskim etiketama te uživati u ukusnim zalogajima i živoj glazbenoj kulisi za koju će se pobrinuti mlada hrvatska glazbenica Nemirna Mirna.
Udruga Vinoljupci aktivno djeluje od 2014.godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala ukupno sedam open-air vinskih festivala, te brojna manja vinska događanja i susrete s ciljem kreiranja vinskog identiteta Zagreba i promicanja vinske kulture na neformalan i zabavan način.
Večernja vinska druženja koncipirana su tako da fokus stavljaju na jednu vinsku regiju ili podregiju. Na kušaonici se predstavlja do deset vinarija, čime se svakom pojedinom izlagaču osigurava dovoljno prostora za uspostavljanje kontakta s potrošačima i za kvalitetno predstavljanje nekoliko vinskih etiketa.
Regionalni fokus važan je i zbog svoje snažne edukativne komponente. Naime, upoznavanjem vina i vinara jedne specifične vinske regije posjetitelji automatski usvajaju znanja o autohtonim i domicilnim sortama, načinu i stilu proizvodnje vina, značajkama teroira te su mentalno u mogućnosti „smjestiti“ vina i vinare na vinsku kartu Hrvatske.
Ulaganje u edukaciju potrošača od neupitne je važnosti za uspjeh na relativno malom vinskom tržištu kao što je Hrvatska. Dosadašnje iskustvo pokazuje kako posjetitelji naših vinskih kušaonica, ohrabreni opuštenim pristupom u kojem se od njih ne očekuje prethodno vinsko predznanje, u vrlo kratkom roku postaju pravi mali ambasadori vina i vinske kulture.
Dodatne informacije o manifestaciji i radu udruge potražite na www.vinoljupci.com.hr kao i na www.facebook.com/vinoljupci.