Zbog nedostatka radne snage, što je jedan od gorućih problema u domaćem ugostiteljstvu, kao i u drugim gospodarskim granama, omiljeni zagrebački asian street food restoran Tori Street Food chefa Vida Nikolića od danas je krenuo sa self-service konceptom na njihovoj terasi, koji su detaljno objasnili na svom profilu na Instagramu.
"Dragi gosti, iz operativnih razloga, od četvrtka 13.04.2023. prelazimo na self-service koncept usluge na našoj terasi, gdje ćete od sada jelo i piće naručiti i platiti na šanku, te sami preuzeti kada bude gotovo. Hranu poslužujemo u kraft jednokratnoj ambalaži. Rezervacije više nisu moguće. I dalje možete naručiti vašu omiljenu hranu putem dostavnog servisa Glovo ili nas nazvati i sami preuzeti u restoranu. Hvala vam na razumijevanju i veselimo se vašem dolasku", poručio je tim Tori Street Fooda.
Proces je jednostavan – hrana se prvo naruči i plati na šanku, nakon toga gost uzme svoj buzzer, sjedne za stol i pričeka da buzzer zazvoni što je znak da je hrana spremna za preuzimanje. Nakon jela, baš kao u nekom restoranu brze hrane, gost svoj pladanj treba vratiti na šank.
Iako je jedan od glavnih razloga za prelazak na self-service u Toriju nedostatak kvalitetne radne snage, postoji i još jedan razlog zbog kojeg su se odlučili na promjene. Naime, Tori Street Food postaje franšiza i novi sistem posluživanja hrane dio je priprema za taj novi poslovni model. Mjesto u Toriju više nije moguće rezervirati, no hrana se i dalje može naručivati putem Glova ili pak telefonom, uz osobno preuzimanje.
Provjerit ćemo kako funkcionira, pa javimo!