Osnivači Food Outleta u zagrebačkoj Tkalčićevoj 4 pojasnili su kako je riječ o start up projektu preko kojeg se prodaje roba koja je oštećena u proizvodnji, kojoj nije dobra ambalaža i pred istekom roka trajanja. S obzirom da se u svijetu baci ili propadne gotovo trećina proizvedene hrane ili oko 1.3 miljarde tona, a godišnje se samo uništi 400 000 tona hrane samo u Hrvatskoj, ovaj projekt omogućit će da se hrana više ne baca već da ona hrana koja se nije prodala ipak nađe svoj put do krajnjeg korisnika.
''Nit vodilja za food outlet projekt je da se pokuša spriječiti svakodnevno bacanje hrane koje samim tim povećavaju cijene hrane i nisu dostupne svim kategorijama stanovništva. Ovim projektom želimo promijeniti svijest ljudi da nije dobro hranu bacati iz više razloga, od kojih je najvažniji razlog zagađivanje okoline. Food outlet trgovine će biti mjesta gdje će se kupovati hrana, sredstva za čišćenje, higijenu i slično po puno povoljnijoj cijeni minimalno od 50% do 90% od uobičajene cijene. U food outlet trgovine će ljudi dolaziti svakodnevno jer će uvijek nalaziti nove proizvode koji će biti ponuđeni iz izvora raznih proizvođača, dobavljača i slično. Mi ćemo otkupljivati višak od tvornica, lom robu, te robu prije isteka trajanja. Naš projekt ima viziju vratiti osmijeh stanovništvu i to na način da bez obzira, koliko im je novčanik pun ili manje pun, mogu si uvijek priuštiti najbolje brendove na tržištu i to za upola cijene. Promatrali smo stvar s etičkog i ekonomskog gledišta te uvidjeli da bacanje hrane nije prihvatljivo i to iz razloga što se na taj način iscrpljuju prirodni izvori kao što je npr. voda te se zagađuje okoliš.'' izjavio je idejni tvoracovog projekta Mario Žamboki.