Kada je iza vas čak 26 vrlo uspješnih godina poslovanja u ugostiteljstvu, onda slobodno možete reći kako se isplatila vaša dugogodišnja strategija poslovanja u kojoj su usmjerenost na gosta, kvalitetna ponuda, ugodan ambijent te uslužno i stručno osoblje glavne vodilje u svakodnevnom radu. Time se, naime, mogu pohvaliti Egoist barovi, prepoznatljivi zagrebački brend koji se nalazi na tri adrese – Jarun, City Center One West i Cvjetno naselje.
'Imam herc' – humanitarni projekt iza kojeg stoji Egoist
Naime, od prvog Egoista koji je otvoren na Jarunu još 1997. godine, pod sloganom pod kojim danas djeluju sva tri bara 'Egoist. A tako dobar za sve', priča se skoro tri desetljeća šarmantno 'vrti' oko ideje koju je vlasnik Dražen Biljan imao od prvog trenutka.
"Osim kvalitetne ponude, ugodan ambijent te uslužno i stručno osoblje glavne su vodilje u našem svakodnevnom radu. Uz zadovoljne goste, držimo i do zadovoljstva svojih djelatnika kojima je osim dobrih uvjeta rada, omogućen razvoj i stalna edukaciju te napredovanje u poslu, a pri tome jako potičemo i timski rad. Uz to vrijedi spomenuti da u svom poslovanju njegujemo i dobrotvorni rad pa smo tako organizator mnogih humanitarnih projekata kojima pod nazivom 'Imam herc' već dugi niz godina pomažemo bolesnoj djeci i siromašnim obiteljima iz svog okruženja, ali i šire. Na emociji sam sagradio sve što Egoist danas jest i to ne bih nikad mijenjao. Egoist je upravo po tome uvijek bio prepoznatljiv, mnogo smo toga kroz sve ove godine dali našim gostima, ali isto tako i oni nama. To neizmjerno cijenim", priznaje nam vlasnik Dražen Biljan.
Tri lokacije i svaka ima svoju priču
I dok prva lokacija Egoist bara na Jarunu uživa status kultnog mjesta, koji je nedavno u potpunosti renoviran, u prekrasan prostor sa štihom francuskog chica, proširen novim dijelom, bistroom u kojem će se uskoro moći isprobati nova i zanimljiva jela na bazi doručka i bruncha, te koji gostima predstavlja ugođaj 'dnevnog boravka' u vlastitim domu, Egoist bar City, otvoren 2007. nudi opuštajući prostor i neograničeno surfanje uz osvježavajuće napitke i fine zalogaje u vrevi modernog trgovačkog centra City Center one West. Uz finu kavu ili osvježavajući napitak, u ponudi su i kolekcijske art šalice, kapsule kave i prestižni čajevi koje gosti mogu kupiti za kućnu upotrebu. Upravo je u tijeku i priprema ponude hrane, manjih zalogaja koji će uskoro obogatiti ponudu Egoist bara City.
Egoist bar Cvjetno, otvoren 2018. godine odiše posebnim šarmom te gostima nudi tri različite sekcije u kojima se isprepliću razna zbivanja i ponude. Modularnost interijera omogućuje lako i brzo pretvaranje iz dnevne u večernju priču ili u tematsko događanje ili poslovni event. Tako se u posebno odvojenom prostoru, tehnički potpuno opremljenom, mogu organizirati razna događanja zatvorenog tipa – edukativne radionice i seminari, poslovna okupljanja, proslave, press konferencije i slično.
'Egoisti', posebni ljudi okupljeni na posebnom mjestu
U Egoist barove su, dakle, dobrodošli svi gosti, bez obzira na starost, profesiju, status - jer najvažniji je taj njihov dobar osjećaj, zadovoljstvo i želja za povratkom. Zajednička je to priča koja se gradi mnogo godina u kojoj su se međusobno prepoznali 'egoisti', posebni ljudi okupljeni na posebnom mjestu.
"Najveći izazov za poslovanje bilo nam je razdoblje pandemije koronavirusa. U vrlo teškim uvjetima trebalo je opstati, zadržati radnike i osigurati stabilnost tvrtke. Uz neizmjeran trud mene i mojih zaposlenika, na čemu sam nekolicini njih posebno zahvalan, uspjeli smo, kolokvijalno rečeno, preživjeti udar koji je zadesio cijeli svijet i od kojeg se mnogi još uvijek oporavljaju“, kaže Biljan.
Nova ponuda koktela – po bojama
Egoist barovi poznati su po odličnoj kavi - tu ćete uvijek dobiti espresso pripremljen uz pažnju barista koji su posebno educirani i mnogo znaju o tom najtraženijem i omiljenom napitku većine gostiju. Uz kavu izdvojili bismo i zadnje aktualnu koktel kartu naziva Kaleidoscope koju je kreirao barmen Damir Viteškić u kojoj su kokteli dobili naziv po bojama i vrlo su traženi.
„Kad je u pitanju hrana, najpopularnije jelo je Jutreko (doručak), a zatim Jelenko burger koji je među burgerima koje imamo u ponudi najizabraniji brunch. U zadnje vrijeme često su tražene i piadine, poznati talijanski klasik koji nudimo u nekoliko opcija. Jutreko, primjerice, jest svježe pečeni kroasan koji se puni kajganom i prženom pancetom te premaže umakom na bazi majoneze. U umaku je i tajni sastojak koji vam ne smijem odati“, objašnjava nam s osmijehom Biljan.
No, za kraj nam je ipak odao jedan recept i to za njihov najpopularniji koktel - Green.
Green
Sastojci:
- Brugal Blanco 0.03 l
- Midori 0.02 l
- Kokos sirup 0.02 l
- Sok od limete 0.025 l
- Cvjetna dekoracija (jestivo cvijeće)
Živjeli!
Ako ste ugostitelj ili poduzetnik koji nastoji poboljšati svoje poslovanje, A1 ima rješenja za vas. Uz najkonkurentniju fiskalnu uslugu, A1 nudi svojim poslovnim korisnicima povezivost na sigurnoj i povezanoj fiksnoj i mobilnoj mreži. Korisnici se oslanjaju na pouzdanu i sigurnu A1 fiksnu mrežu, koja je također i najveća u Hrvatskoj. Mobilna usluga nudi neograničene razgovore u svim tarifama, neograničen internet, Officebox, 5G ili 4G+ mobilni Internet, 600 GB po maksimalno dostupnoj brzini i u Officebox Ideal – A1 Net Protect. Ako korisnik ima aktiviran A1 Net Protect, on štiti korisnički mobitel i ostale uređaje (laptop, stolno računalo) od mrežne krađe identiteta, zlonamjernog softwarea, zlonamjernih web adresa dok su na A1 mobilnoj ili fiksnoj mreži.