Prema rezultatima Ledo Retro natječaja koji se održavao od 15. do 29. siječnja na Ledo webu i prikupio čak 70.000 posjetitelja, potrošači su s gotovo 80 posto glasova izabrali Silk Milk te poželjeli da se upravo ova sladoledna zvijezda 90-tih godina vrati u Ledo škrinje.
Ljubitelji Ledo sladoleda koji su bili popularni 80-tih i 90-tih godina u sklopu Ledo Retro natječaja mogli su birati između Matadora, Borovnice i Silk Milka te svojim glasom doprinijeti da se baš njihov miljenik vrati u prodaju. Po završetku natječaja, sada je i službeno potvrđeno da je Silk Milk sladoled kojeg mnogi nisu zaboravili i čijem povratku su se cijelo vrijeme nadali. O interesu za vraćanje Silk Milka u prodaju, govore i brojne inicijative potrošača na društvenim mrežama u kojima su pozivali svoje prijatelje da glasaju upravo za taj sladoled.
Prvi Silk Milk je pušten u prodaju početkom 90-tih godina kada je kupljen, u tadašnje vrijeme jedan od najinovativnijih strojeva za proizvodnju sladoleda s mogućnošću unutarnjeg punjenja. Proizvodio se sve do 2006. godine, a bio je poseban upravo zbog neodoljivog punjenja od jagode, sladolednog okusa nježne vanilije te hrskavog kakao preljeva i komadića lješnjaka.
Ono što je zanimljivo je i činjenica kako će se novi Silk Milk proizvoditi po istoj recepturi kao i nekada. Poput Proustovog madeleine kolačića, Silk Milk će vratiti mnogima brojna sjećanja vezana uz dance hitove 90-tih, Malaviziju, Hit depo, modne kombinacije, sportske zvijezde te važne događaje u sportskoj povijesti poput osvojene brončane nagrade Hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Francuskoj.
Uz već postojeće poklonike Silk Milka, u Ledu vjeruje kako će se i nove generacije odlučiti kušati ovaj popularni sladoled te prepoznati njegove "retro draži".