U sklopu najpoznatije nacionalne akcije HGK „Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam“, Mesna industrija Gavrilović je i ove godine u Zagrebu od 22. do 23. studenoga predstavila svoje domaće specijalitete.
U društvu vodećih domaćih proizvođača, Gavrilović je mnogobrojnim gurmanima predstavio i priredio degustaciju San Giorgio mortadele i premium trajnih salama Croatica.
Pod kuharskom palicom chefa Marka Jovanovića, mirisni cvjetovi Fiore salamino, Primorska rožica, Kulenov cvijet i Cvit Dalmata te San Giorgo mortadela pružili su pravi gastro užitak u kombinaciji sa svježim sezonskim namirnicama. A da u rekordnom roku Gavrilovićeve delicije pronađu put do brojnih nepca, Gavrilovićev tim je postavio vrhunsku mesoreznicu Berkel koja je radila 'punom parom' te u velikom broju okupila posjetitelje oko štanda vodeće hrvatske mesne industrije.
Akcija „Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam“ organizira se kako bi na jednoj platformi okupili najbolje od hrvatskih proizvoda i tako podržali hrvatski turizam i gospodarstvo. Umrežavanjem proizvođača i krajnjih kupaca te educiranjem najmlađih naraštaja i šire javnosti o postojanju kvalitetnih hrvatskih proizvoda, ova inicijativa podsjetila je na beskompromisnu kvalitetu izvorno hrvatskih delicija.
Na tom tragu je i Mesna industrija Gavrilović koja je svojim proizvodima uvjerila sve prisutne u istinitost slogana “Odlično je, od Gavrilovića je!”