Edukativna predavanja objedinjena pod nazivom Urbani turizam: razvoj destinacijskog kontinentalnog turizma dio su projekta „Explore CRO-SRB – Extraordinary Pleasure of Our Region – Common gastro, eco & recreation routes of Croatia & Serbia“. Cilj je projekta unaprijediti gastronomsku, eko i rekreacijsku ponudu Istočne Hrvatske i Sjeverne Bačke te predstaviti ponajbolje od te dvije regije.
Predavanje Storytelling pomoću novih tehnologija održao je Mario Mikić – Vučak iz osječke tvrtke Culex d.o.o. Njegova se tvrtka bavi produkcijom virtualnog i digitalnog sadržaja na području XR-a (Extended reality) pa je bogato iskustvo iskoristio za prezentaciju o korištenju novih tehnologija u turističke svrhe.
Mikrofon je potom preuzela Marijana Bošnjak, koja je pričala o craft pivarstvu i obiteljskoj pivovari Bošnjak te njihovom nahvaljenom ginu. Degustacija proizvoda obitelji Bošnjak bila je odličan uvod u predavanje food blogerice Ene Kokanović o predstavljanju restorane ponude novoj generaciji gostiju – milenijalcima.
Niz predavanja završen je predavanjem Silvije Podoljak iz TZ Požega o kampanji Brda i doline. Na primjeru ove uspješne kampanje gospođa Podoljak predstavila je pojam destinacijskog marketinga.
Na samom je kraju prezentirana i eko, gastro i rekreacijska ruta Explore CRO-SRB, na kojoj su radili Tin Horvatin, Vladimir Poznić i Jasenka Rici.
Predavanja u „Crnoj svinji“ dobar su prikaz truda koji se ulaže u promociju prirodnog i kulturnog bogatstva istočnog dijela zemlje, ali i u suradnju sa susjednom Srbijom. Također su presudna za dijeljenje iskustava i uspostavljanje kontakata te, u konačnici, povećanje efikasnosti turističkog sektora.
Projekt pod nazivom „Explore CRO-SRB – Extraordinary Pleasure of Our Region – Common gastro, eco & recreation routes of Croatia & Serbia“ sufinanciran je u okviru Interreg IPA CBC Programa prekogranične suradnje Hrvatska-Srbija 2014.-2020. Nositelj projekta je Razvojna agencija Grada Slavonskog Broda, a partneri su Regionalna Razvojna agencija Panonreg iz Subotice, Fond turistički klaster mikroregije Subotica Palić iz Subotice i Turistički klaster „Slavonska košarica“ iz Slavonskog Broda. 24 mjeseca provedbe.