Najposjećenija gastro manifestacija Tjedan restorana održat će se u periodu od 07. do 16. listopada 2016. godine, a sudjelovat će restorani s područja cijele Hrvatske. 84 restorana provjerene kvalitete potruditi će se da punih 10 dana uživamo, slavimo, veselimo se i biramo. A izabrati nam neće biti tako lako jer birati ćemo između 756 predjela, glavnih jela i deserta, uz uključenu čašu vina ili aperitiv. Jelovnici svih restorana sudionika manifestacije objavljeni su na web stranici Tjedna restorana
Manifestacija Tjedan restorana već je šestu godinu za redom omiljen kod onih koji vole uživati u pravoj gastronomiji. Doživljava je se ne samo kao priliku da se posjete oni restorani koje tijekom godine niste u mogućnosti posjetiti, već je postala simbol za razdoblje kada svi organiziraju ugodna druženja s obitelji ili s prijateljima uz izvrsnu hranu. Svake je godine sve popularnija, a restorani su popunjeni do posljednjeg mjesta.
„Na Koktel u Hotel“
Hoteli visoke kategorije uključuju se u akciju Tjedan restorana sa svojim hotelskim barovima. Pod sloganom “Na Koktel u Hotel”, za vrijeme trajanja Tjedna restorana Hrvatska, hotelski će barovi svakog dana 100 minuta, od 18.00 do 19.40 sati, nuditi koktele po promotivnim cijenama od 20 - 25 kn. Trend ispijanja koktela prije večere tako približavamo hrvatskoj publici, a ovog puta u akciji sudjeluju: Esplanade Zagreb Hotel (Esplanade 1925 Lounge&Cocktail Bar), Hotel Arcotel Allegra Zagreb (Joe's Bar), Sheraton Zagreb Hotel (Cafe Imperial i Piano bar), Hotel Westin Zagreb (Diana Bar), Antunović Hotel (Vertigo Bar), Hoteli Baška Voda, (Del Posto restaurant&bar).
Malo više o Tjednu restorana Hrvatska
84 restorana sudionika koji zadovoljavaju stroge kriterije organizatora u navedenom razdoblju gostima nude posebno osmišljene jelovnike. Svaki jelovnik je slijed od tri jela (predjelo, glavno jelo i desert) po fiksnoj cijeni od 100 kn. Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina. Vrijednost ponuđenih jela u redovitoj je ponudi minimalno 50% veća. Manifestacija Tjedan restorana inspirirana je sličnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona, čiji cilj je omogućiti što većem broju građana posjet restoranima, promocija restoranske kulture, poticanje interakcije ugostitelja i posjetitelja restorana te oživljavanje gastro scene Hrvatske. Pregled svih jelovnika i telefonske brojeve za rezervacije možete pogledati na web stranici.