Božićno pivo Pivovare Medvedgrad je tamne boje, ima 18% estrakta i 6.9% alkohola. Prvi put je skuhano 2013., a po stilu je jak crni lager, intenzivnog okusa i arome koji proizlaze iz bogate mješavine slada pripremljene specijalno za ovakve prilike. Za njenu etiketu ilustrator je bio Tomislav Tomić, a dizajnerica Ana Tevšić Nauković
Božićna etiketa predstavlja osjećaj zajedništva, topline i pozitive - svega čemu stremimo tijekom blagdana. Predstavljeno je mnoštvo detalja, ali jedno im je zajedničko - ljubav prema pivu i dobroj atmosferu kakvu ima samo pivovara Medvedgrad.
Dvadeset i šesto zaredom izdanje Božićnog piva Zagrebačke pivovare predstavilo se u sklopu Adventa na Zrinjevcu, a ovogodišnju etiketu dizajnirala je mlada umjetnica Ivona Jurić. Pravo blagdansko raspoloženje na Zrinjevcu upotpunila je izvedba božićnih pjesama u interpretaciji Vanne, Ivane Rushaidat, Ante Gele i benda. Time je nastavljena serija koncerata na Zrinjevcu, na kojem će svakog četvrtka do 7. siječnja nastupati Ante Gelo, Ivana Rushaidat, Kristijan Beluhan i gost iznenađenja. Iznimno ove godine Zagrebačka pivovara, u sklopu Pisarnice Božićnog piva, postavila je poštanski sandučić. Svakim danom od 18 do 22 sata svi posjetitelji mogu ispuniti prigodnu blagdansku čestitku i ubaciti je u poštanski sandučić, a Božićno pivo pobrinut će se da svaka čestitka dođe na adresu najmilijih.
Pivoljupci širom hrvatske ove su godine više nego zadovoljni kvalitetom i okusom, i vidi se da se radilo na poboljšanju ovog, kolekcionarima posebno dragog napitka. Svijetlo, jačeg volumnog udjela alkohola (6,1%), voćno, ugodne gorčine, sigurno će uljepšati dane uz tople kamine ili radijatore. Dakle, i zima u Hrvatskoj pivo za trku ima, dapače - dva!
Svijetlo ili tamno, bitno je da je specijalno i da „pruža otpor“ ljubiteljima kuhanog vina te da ga odgovorno konzumirate u dobrome društvu.
Uživajte u jakim igračima, pivili!