Kolumne 119 prikaza 13. rujna 2017.

Crowdfunding kampanja za osnivanje craft pivovare LuPaHor

LuPaHor
Homebreweri su s višegodišnjim iskustvom, a nakon brojnih skuhanih šarži i eksperimentiranja s različitim pivskim stilovima odlučili su hobby pretvoriti u posao i osnovati vlastitu craft pivovaru. Vođeni tim ciljem pokrenuli su i crowdfunding kampanju na indiegogo platformi.

Iza cijelog projekta stoji trio koji čine Martina Lucić, Jasmin Pavlović i Goran Horvat. Naziv cijelog projekta LUPAHOR zanimljiva je igra riječi, jer kao što je svima poznato na latinskome jeziku naziv za hmelj je humulus lupulus, a hor je grupa ljudi koji pjevaju zajedno. Hor može biti amaterski (isključivo za zabavu), a može biti i profesionalni (kao posao i izvor egzistencije). I njih troje je odlučilo na temelju višegodišnjeg prijateljstva u ovaj projekt krenuti zajedno, i nešto što je dosad bila zabava (homebrewing), pretvoriti u izvor egzistencije (micro brewery) 

Osim toga naziv LUPAHOR se dobije i kombiniranjem početnih slova njihovih prezimena.  Martina ima diplomu prehrambeno – tehnološkog fakulteta u Osijeku i po logici stvari u cijeloj priči je zadužena za tehnologiju proizvodnje piva. Goran Horvat zadužen je za inženjering, a Jasmin Pavlović za društvene mreže i marketing.

 | Author: LuPaHor LuPaHor

Cilj im je skupiti 20.000 $, a kampanja traje do sredine listopada. Za donatore su osigurali znakove zahvalnosti poput privjesaka, držača boca, drvenih krigli, šilterica, majica i slično. Budući da je crowdfunding kampanja uspjela djevojkama iz zadružne pivovare Brlog nadaju se da će slična priča uspjeti i u Slavoniji. 

Primarni cilj im je biti izvorni i jedinstveni, a da bi cijela priča uspjela moraju zadovoljiti želje i potrebe craft pivopija. Svjesni su da je u ovome momentu ekspanzije craft pivovara teško biti drugačiji i prepoznatljiv stoga su u perspektivi odlučili razviti model koji bi potrošačima omogućio da personaliziraju pivo. Planiraju svojim budućim kupcima dati mogućnost naručivanja piva preko interneta i to preko aplikacije koja će omogućiti odabir različitih razina intenziteta arome i gorčine ( minimalna/srednja/jaka).

Nakon personalizirane narudžbe piva konzument svoj odabir dijeli putem društvenih mreža (što je svojevrsna marketinška mikro web kampanja), a kada se skupi dovoljan broj narudžbi kreće se u kuhanje šarže. Budući da će tu naravno biti određenih praznih hodova, naručitelji će moći putem mobilne aplikacije pratiti u kojoj fazi je njihova narudžba, slično kao kada naručite pošiljku preko eBaya. Nakon svake narudžbe kupci bi trebali dobit QR kod za praćenje. Očitavanjem istoga koda dobiva se informacija o tome u kojoj fazi je narudžba (slad, drobljenje, ukomljavanje, kuhanje, hlađenje, fermentacija, filtriranje i karbonizacija ili punjenje). Ovu digitalnu dimenziju svoje pivske priče planiraju ostvariti putem blockchain tehnologije i Ethereum platforme. Otvoreni su i za bitcoin donacije.

 | Author: LuPaHor LuPaHor

Za početak su osmislili tri piva. Mamurni bećar je blond ale a primjesama rakije viljamovke. Ledena snaša je indian pale ale s aromom borovine i laganih cvjetnih okusa. Kako kažu namijenjeno je svim slavonskim snašama kojima nisu dragi njihovi mamurni. Red hot IPA je indian pale ale s aromom pikantnih papričica. U Hrvatskoj su Slavonija & Baranja sinonim za ljuto, pa zašto ne napraviti i pikantno pivo!? 

Razgovarajući s ovom veselom ekipom moram priznati da me zarazio njihov entuzijazam. Nadajmo se da će ova priča zaživjeti i da ćemo što prije moći uživati u praćenju i ispijanju personaliziranoga piva.

Njihovu ideju možete podržati donacijama na platformi indiegogo.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.