Demna Gvasalia, kreativni direktor modne kuće Balenciaga, ponovno je ironizirao svijet mode, ali i industriju hrane, kada je vrećice za čips pretvorio u high-end modni accessoire u sklopu kolekcije za proljeće-ljeto 2024. Ove torbice, pardon vrećice čipsa (u kojima čipsa nema ni u tragovima!), u prodaji su na Balenciaginu web shopu po cijeni od 1490 eura komad.
Čips torbice u tri okusa
Torbice su, naravno, potaknule novi val kritika, a iz Balenciage otkrivaju da su torbice dio 'društvenog eksperimenta' kojim žele isprovocirati određene modne kritičare. Slično su napravili 2022. godine kada su kreirali slične torbice u obliku vrećica Lays čipsa, koje su stajale 1800 eura.
Ove najnovije čips torbice na deklaraciji imaju 150 grama, 110 kalorija, uopće nemaju masnoće, ali zato sadrže 30 % vitamina C 😉. Od okusa, tu su crvena 'spicy chili' torbica, plava maxi pack torbica s okusom 'sol i ocat' te žuta torbica 'sir i luk'.
Vrećice za sendviče za 3000 dolara
No nije to prvi slučaj da su se modna i industrija hrane 'pomiješale'. Jedan nedavni primjer je torbica koju je u svojoj novoj kolekciji predstavila modna kuća Louis Vuitton. Riječ je o 'clutch' torbici koja izgleda pout papirnate vrećice za sendviče, odnosno bilo koju 'take out' hranu.
Ipak, ova je torbica od najfinije kože, stoji 3000 dolara, a osmislio ju je glazbenik Pharrell Williams, novi kreativni direktor Louis Vuittona za mušku modu.