S čokolatijerom Draženom Zeljkovićem prvi smo se puta susreli u siječnju, neposredno nakon što je pokrenuo brend Chozen. Rad za kompjuterom tada je friško zamijenio dizajniranjem čokoladnih bombona i krenuo u investiciju bez garancije. Ipak, zbog visokog standarda i inovativnosti za Chozen se pročulo i daleko van granica zemlje, do sjevera Europe, ali i preko Atlantika.
„Nadao sam se da će se ljudima svidjeti šarene čokoladne kreacije i, s obzirom na odaziv i količinu podrške, izgleda da je stvarno tako. Možda ne bih to nazvao rezultatom, s obzirom na to da na početku nije postavljen nikakav cilj - osim da uživam u izradi bombona i usrećim svakoga tko otvori kutiju. Povezao sam se s baš puno kul ljudi, s kojima potencijalno i vidim neki oblik suradnje. Prije izrade bombona živio sam sjedilačkim načinom života za kompjuterom, pa mi je ovo sve novi svijet“, osvrnuo se Dražen na prvih šest mjeseci rada.
Ljetno izdanje Chozena
U međuvremenu su iz ove male radionice u Novom Zagrebu odaslane tisuće kutija luksuznih čokoladnih bombona, a ovog je tjedna predstavljena i ljetna edicija sa šest novih okusa. Punjenja su se promijenila, ali ne i sjaj šarenih glazura i magična brojka od 12 bombona u kutijici.
U ljetnom su izdanju kombinacije koje i sam Dražen, u šali, naziva začudnima – karamela miso s jabukom i cimetom, punjenje od terana i čilija, yuzu sa svježim sirom, kombinacija džema od marakuje i tonke, munchmallow lješnjak s pucketavim šećerom te kokos s indijskim oraščićem.
Kombinacije okusa su inspirativne i primamljive, baš kao i u premijernom izdanju s nezaboravnim bombonom od karamele, kardamoma i limete. „Ovog sam puta odlučio napraviti bombone koji su po mom ukusu, pa sam se u tom smjeru i kretao tijekom testiranja. Recept uvijek može biti bolji i uvijek živi i nadograđuje se“, rekao nam je.
Chozen čokoladne bombone možeš naručiti putem Instagrama te preuzeti u Novom Zagrebu ili, uz nadoplatu, odabrati opciju dostave. Cijena pakiranja jest 140, dok troškovi dostave iznose 15 kuna.