Slavni glazbenik Ed Sheeran udružio se s proizvođačem kečapa i drugih umaka Kraft Heinz kako bi kreirao vlastite ljute umake koji bi išli uz gotovo sva jela – od nuggetsa i falafela do pržene piletine i svega drugoga što ti pada na pamet.
Suradnja 32-godišnjeg kantautora s poznatim brendom traje već tri godine – 2019. na tržište su zajedno plasirali Edchup, posebno izdanje svog kečapa, kojim su obilježili 150 godina brenda. No sada je raspjevani Britanac izmislio nešto posve novo – ljuti umak Tingly Ted Hot Sauce u dvije varijante – 'Tingly' i 'Xtra Tingly', a u fokusu su arome dimljene jalapeno papričice, čilija te raznih začina. Ime je umak dobio prema Edovu nadimku iz djetinjstva, koji on spominje i u nekim svojim hitovima.
"Ovi ljuti umaci osmišljeni su kao neke varijante ljutog kečapa koji odlično ide uz brojna jela. Prije nego što sam osmislio ovaj umak, koristio sam različiti umak za svako jelo jer nije postojao ljuti umak koji bi dobro išao uz sva jela. Tako je nastao Tingly Ted. Okuse oba umaka usavršavao sam s timom u Heinzu, a nedavno sam ih ponio na turneju i iskušao ih sa svime što mi je došlo pod ruku. Jako sam uzbuđen zbog ove suradnje i nadam se da će se i drugima umaci svidjeti jednako kao i meni", objašnjava Ed Sheeran.
Umaci još uvijek nisu u prodaji, no mogu se prednaručiti po cijeni od 6,80 eura za pakiranje od dva umaka. U prodaju stižu kasnije tijekom ove godine. A imamo odličnu vijest i za sve koji jedu isključivo namirnice biljnog podrijetla – Edovi umaci su veganski!