Sve poznatija domaća franšiza Fish House by Chef Jasmin napokon je otvorila svoj dugoiščekivani, riblji street food lokal u Zagrebu, u Masarykovoj ulici. Nakon Rovinja i Zadra, treći je to po redu bistro-restoran, kojeg je od samog imena, brenda, dizajna i uređenja, do detaljnog osmišljavanja jela osmislio chef Jasmin Hajrula.
Kapacitet lokala u Zagrebu broji 18-20 sjedećih mjesta i dostatan je za street food, no čim malo zatopli otvorit će se i vanjska terasa te će se kapacitet povećati na 30 sjedećih mjesta. Fish House Zagreb radi svaki dan osim nedjelje od 12 do 22 sata, a nudi 16 ribljih jela na kakva nećete naići u ribljim restoranima čak ni duž obale.
Burgeri s oradom, skušom, kozicama, tunom, razne varijacije pržene ribe poput fritadura od jadranske kozice, trlje, srdele i gavuna, brudet od lignji s palentom, kreativni prilozi poput carpaccia od tikvice, grilanih i mariniranih patlidžana, istarske skute, mozzarelle i raznih umaka poput majoneze s pestom od bosiljka.
Svaki umak radi se po tajnoj recepturi chefa Jasmina, a svako jelo je standardizirano. Uz silnu energiju i znanje koje ulaže, chef Jasmin, koji je svoje iskustvo gradio kroz Michelin star restorane, ekskluzivne jahte i hotele, svjestan je ipak zahtjevnosti zagrebačke publike.
"Cilj je zadržati kvalitetu i standard. Podizanjem kvalitete street fooda u Hrvatskoj želimo promovirati Mediteran i novi pristup u street food industriji na našim prostorima koristeći vrhunske sastojke i svježe namirnice. Pripremamo tradicionalna jela u modernom ruhu, a inspiracija dolazi i iz drugih kultura i putovanja svijetom.
Poseban naglasak stavljamo na mediteranske namirnice koje se idealno slažu s ribom. Meniji su osmišljeni planirano i pažljivo i ništa se od namirnica ne baca. Svako jelo priprema se prilikom narudžbe, što jamči svježinu i puninu okusa. Naša je filozofija da ribu omogućimo što većem broju ljudi preko Fish House koncepta", objašnjava chef Jasmin Hajrula.
"Zagrebački Fish House jednako je koncipiran kao ostali, ali spremni smo se prilagoditi maksimalno tržištu. Moramo biti svjesni da je zagrebačko tržište drugačije i možda čak najzahtjevnije u Hrvatskoj", ističe chef Jasmin te dodaje da mu je zagrebačka franšiza pravi izazov i testiranje vlastitog brenda.
"Razlike između rovinjskog, zadarskog i zagrebačkog Fish Housea u konceptu nema. Zagrebački će međutim raditi cijelu godinu za razliku od Zadra i Rovinja gdje je sezonski objekt. U Zagrebu ćemo nuditi i neka nova jela, jer ih je ponekad potrebno prilagoditi sezoni, lokaciji i potražnji", dodaje.
Tako će posjetitelji u zagrebačkom Fish Houseu uz standardnu ponudu jela imati priliku jesti i nova jela - lazanje s bijelom ribom, hrskavi file srdele s coleslaw salaticom, bao bunse punjene brudetom od kozica, salatu od hobotnice i plant based jelo - veggie bowl s hrskavim gljivama.
Fish House bilježi iz godine u godinu prirodan rast od 15-25% ne samo na prometu rovinjskog i zadarskog lokala nego i na interesu koji koncept izaziva. U planu imaju još jednu franšizu na moru i to u županiji u kojoj nisu prisutni, a time planiraju zatvoriti krug franšiza u Hrvatskoj.
Cijene se kreću od 7 do 14 eura po obroku, ovisno o jelu.
Više informacija pronađi na Facebooku i Instagramu Fish Housea by chef Jasmin.