"Zbog zabrane rada ugostiteljskih objekata i zatvaranja cijelog HORECA tržišta, gotovo smo posve prestali proizvoditi tjesteninu namijenjenu hotelima i restoranima, no zato se povećala maloprodaja naših proizvoda", naveo je Zoran Šimunić, predsjednik Uprave tvrtke “Naše klasje” čiju su svježu tjesteninu Aurelia kušali i uzvanici na Gault&Millau Croatia gala večeri u hotelu Esplanade na predstavljanju uglednog međunarodnog gastronomskog vodiča.
No, proizvodi Aurelia omiljeni su obrok i u mnogim domovima. Svaki član obitelji ima svoje favorite: od širokih rezanaca, pa do tortellona i raviola punjenih svježim sirom, šparogama, pršutom ili tartufima. U režimu “ostani doma” mnogi opterećeni poslom i obiteljskim obvezama opet imaju malo vremena za kuhanje, pa je Aurelia svježa tjestenina od durum pšenice i bez konzervansa, skuhana u par minuta - odličan izbor, a kreativni umaci u kućnoj izradi dodana su joj vrijednost.
Zastoja u isporuci proizvoda u dućane nismo imali jer “Naše klasje” brzo se i efikasno prilagodilo režimu poslovanja u doba pandemije korona virusa.
"Budući da proizvodimo svježu hranu, i inače pridajemo posebnu pažnju higijensko sanitarnim uvjetima, a oduvijek se odgovorno odnosimo prema zajednici i zaštiti okoliša. Još početkom ožujka formirali smo svoj Stožer za zaštitu od korone i organizirali rad u timovima koji se uopće ne susreću. Pojačali smo mjere zaštite i dezinfekcije, zaposlenici u administraciji, prodaji i dio Uprave rade od kuće, a zaposlenicima u proizvodnji i logistici koji ne žive u blizini tvornice osigurali smo propusnice i dogovorili da po dvoje dolaze na posao osobnim vozilima. Kapacitet naše nove tvornice u Zaprešiću i planiranje omogućuju nam da intenziviramo proizvodnju i smanjimo broj radnih dana u tjednu kako bismo smanjili i izloženost zaposlenika mogućoj zarazi", objasnio je vlasnik najveće tvrtke za proizvodnju svježe tjestenine u Hrvatskoj, koji je na posao odlazio svaki dan i sretan je što su svi njegovi zaposlenici zdravi, a proizvodnja dobro funkcionira.
Za punjenja tjestenine koristimo svježe namirnice i sirovine najviše kvalitete, a srećom naši dugogodišnji dobavljači - sirana Gligora, Natura tartufi i Dukat - daju svoj maksimum u isporuci pa i u otežanim uvjetima rada naš proces ne trpi - kaže poduzetnik koji se poput mnogih drugih suočio s novim izazovima. Jer ograničenje kretanja stanovnika potaknulo je razvoj postojećih i pokretanje novih online dućana, a kupci su brzo u njima zapazili i Aurelia tjestenine. Zoran Šimunić smatra da, što će poseban režim zbog korona virusa dulje trajati, to će intenzivniji biti i njegov utjecaj na poslovanje i stil života nakon korone.
Poduzetnik uvijek, a osobito u uvjetima krize mora imati uzdignutu glavu i gledati “preko brda”. Mora biti fokusiran na odnos s kupcima, na operativne funkcije te razvoj i istraživanje, na odnos sa zaposlenicima, i svakako na financijske resurse. Svaki od ovih izazova je neizostavan i zahtijeva punu pažnju. Meni je vodilja Einsteinova poruka: “Onaj koji za svoj neuspjeh krivi krizu, zanemaruje vlastiti talent i više poštuje probleme nego rješenja.”