Ovo nije samo nova trgovina, nego potpuno novi doživljaj kupnje prilagođen potrebama modernog kupca i njegovom užurbanom, ali i zahtjevnijem životnom stilu. Stoga je uz bogat asortiman od 30.000 artikala glavni novitet upravo niz usluga i dodanih vrijednosti koje će kupcima biti pružene na svakom od unaprijeđenih odjela. Konceptualni odmak od standardne trgovine vidljiv je na svakom odjelu.
Kupca već na ulazu, u Juice baru, čeka široki izbor svježe cijeđenih sokova, prema recepturi uglednih nutricionista iz Vitaminoteke koje predvodi doc. dr. Darija Vranešić Bender. Na sljedećem koraku, na Gastroteci, pripremljena je bogata ponuda gotovih jela, sushi i wok proizvoda, roštilja, preko gableca, pizze i tjestenine, do kave i kolača. Kupci mogu sami kreirati svoja jela i odabrati njihove sastojke te pritom koristiti savjete nutricionista.
Također, mogu odabrati ribu ili meso koje će se pripremiti za njih ili uživati u jelima s ražnja i čak naručiti dan prije jela pripremljena ispod peke. Izabrana i pripremljena hrana može se na licu mjesta i konzumirati u ugodnom ambijentu Zimskoga vrta. U odjelu voća i povrća kupac će pronaći egzotičnu zelenu tržnicu s tridesetak novih artikala, od kiwana i zlatnog kivija do kokosova oraha, mini-banana ili raznih vrsta klica, ali i proširenu ponudu domaćih proizvoda, s asortimanom za bebe koji sadrži veću koncentraciju hranjivih vrijednosti. U mesnici će se, među pedesetak različitih mesnih delikatesa, naći i čuvena kobe govedina i argentinska janjetina, a svi mesari završili su i specijalnu obuku u Danish Meat Collegeu.
Ribarnica nudi više od 50 različitih vrsta riba, s uslugom čišćenja i filetiranja, te posebni bazen za hlapove i školjke; u odjelu delikatesa, posebni pršuti iz Španjolske i Italije, kao i bogata selekcija plemenitih sireva s više od 120 različitih vrsta iz cijeloga svijeta. Sve ljubitelje piva oduševit će i Konzum pub uređen kao multimedijalni izložbeni prostor u kojem se nalazi više od 100 različitih vrsta specijalnih i zanatskih, craft piva iz 13 različitih država svijeta. Dream Factory – Tvornica snova, nudi najveći odjel igračaka u Konzumu, prilagođen svim uzrastima i potrebama djeteta, od Revell maketarstva i Playmobilea, do najšire ponude Disney i Lego proizvoda atraktivno izloženih u posebno maštovito uređenim kornerima. Doživljaj modernog prostora upotpunjen je atraktivnim izlaganjem poput onog sezonskog asortimana izloženog u brodskom kontejneru postavljenom usred prodavaonice.
Kvalitetan pristup centru osigurat će 450 parkirnih mjesta, od čega 200 u natkrivenoj podzemnoj garaži, a dostupna je i stanica za punjenje električnih vozila. Svi kupci do kraja siječnja imaju priliku osvojiti jedinstveni atraktivni električni automobil Tesla S, koji je i izložen u samoj trgovini i mnogima će biti razlog više da svoju blagdansku kupnju obave upravo ovdje. Uz Super Konzum prodavaonicu, u trgovačkom centru nalazit će se i trgovine Tehnomarketa, Intersporta, Modiane, CCC-a, Douglasa, Benettona, Zlatarne Celje, Bio bio, Chicco te druge. Velika novost je i trgovina F&F, koja se po prvi puta otvara u Zagrebu te će svim svojim kupcima nuditi modernu britansku ležernu i elegantnu odjeću, cipele i modne dodatke za žene, muškarce i djecu po izvrsnim cijenama. Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma je tom prigodom izjavio: „U zadnjih 20 godina, koliko je prošlo od otvaranja prve Super Konzum prodavaonice, pa tako i današnjim otvorenjem Super Konzuma Radnička, Konzum je kontinuirano uvodio najbolju svjetsku maloprodajnu praksu u svoje poslovanje. Ovime je Konzum još jednom pomaknuo granice svoga poslovanja i u manje od 20 dana predstavio dvije najnovije investicije vrijedne 60 milijuna kuna, koje su otvorile 300 radnih mjesta: novu Konzum klik – online prodavaonicu i novi Super Konzum Radnička. Otvaranje najmodernijeg Super Konzuma na mjestu nekadašnjeg Mercatora svjedoči još jednom o opravdanosti spajanja dviju velikih kompanija, koje u zajedništvu potvrđuju lidersku poziciju u maloprodaji u Hrvatskoj i u Sloveniji, kao i u cijeloj regiji u kojoj posluju. Pritom će Super Konzum Radnička svojim kupcima osigurati poseban doživljaj kupnje, prostor kakav u ovim krajevima još nisu vidjeli i ponudu kakvu nisu doživjeli.“