Recenzije 08. listopada 2021.

Lino Lada grickalice u novom obliku za sve koji obožavaju slatko!

SHUTTERSTOCK Slatka pauza vraća energiju, diže raspoloženje i vraća osmijeh na lice

Powered by:

gastro postao gastro.24sata.hr
Donosimo prijedloge koje grickalice ponijeti ako s društvom ideš na vikend putovanje, izlet u prirodu ili planiraš sportski vikend na biciklu, ali i ako ti treba međuobrok, slana ili slatka pauza na poslu ili u bilo kojem trenutku tijekom aktivnog dana.

1. Svježe voće ili orašasti plodovi s jogurtom

Voće je ukusno i podiže energiju pa je omiljen i čest zalogaj na putovanjima, izletima i kao međuobrok u bilo koje doba dana. Uz voće možeš ponijeti obični ili grčki jogurt i umiješati bobičasto voće poput jagoda, borovnica, malina, kupina ili narezati breskve, kruške, jabuke, grožđe. Ovakav domaći jogurt ukusniji je od kupovnog, a izvor je bjelančevina i vlakana uz zdravu dozu šećera.

S bananama se odlično slaže maslac od kikirikija koji možeš namazati na kriške banane i dobiti brz obrok koji je prava energetska bomba. Osim svježeg voća, dobra ideja je ponijeti i orašaste plodove poput badema, lješnjaka, oraha koje također možeš jesti s voćem i jogurtom, a izvrsna su grickalica za povratak energije.

2. Domaći krekeri ili zobeni keksići od banana

Ukusni keksi ili krekeri praktični su za ponijeti na izlet, putovanje, na posao ili u školu, a svatko ih može pripremiti kod kuće uz minimalno sastojaka. Za domaće krekere potrebno ti je brašno, voda, sol te maslinovo ulje ili maslac. Možeš koristiti obično brašno ili pomiješati s pola integralnog. Od 200 g brašna, 100 ml vode, 60 g maslaca i žličice soli umijesi tijesto, razvaljaj što tanje i izreži željene oblike, izbockaj ih vilicom i peci oko 15-20 minuta. Možeš dodati i sjemenke po želji, ali i sir.

Još je lakše i brže pripremiti zobene kekse s bananama. Vilicom izgnječi dvije što zrelije banane i pomiješaj ih s oko 200 g zobenih pahuljica. Rukama oblikuj kuglice i s malim razmakom stavi ih na lim za pečenje te ih malo spljošti. Peci ih oko 15-20 minuta. Ovi keksi neće biti hrskavi nego i dalje pomalo mekani, ali odlični su i idući dan. U ove keksiće možeš dodati i mljevene lješnjake ili nasjeckanu čokoladu.

 | Author: Shutterstock Shutterstock

3. Pečeni slanutak ili čips od povrća

Slanutak brzo može postati hranjiva grickalica bogata vlaknima. Možeš skuhati slanutak ili koristiti onaj iz konzerve, samo ga prvo ocijedi i osuši te začini maslinovim uljem, solju, paprom, češnjakom u granulama, mljevenom crvenom paprikom ili drugim začinima koje voliš i peci ih na papiru za pečenje u pećnici oko pola sata.

Na isti način možeš pripremiti i čips od raznog povrća. Najpopularniji je kelj, ali možeš isprobati i ciklu, mrkvu, špinat, batat, tikvice, butternut tikvu... 

 | Author: Shutterstock Shutterstock

Listove kelja začini maslinovim uljem, raširi na papiru za pečenje i peci oko 15 minuta. Možeš dodati i začine koje voliš, sol, papar, češnjak u granulama, mljevenu crvenu papriku, cimet...

4. Narezano povrće s domaćim umakom po želji

Povrće je ukusno i kao sirova grickalica u kombinaciji s ukusnim domaćim namazom ili umakom. Celer ili mrkva se odlično slažu s humusom (namazom od slanutka, maslinovog ulja, češnjaka i limuna, često i pasta od sezama), krastavac s Tzatziki umakom (grčki jogurt, maslinovo ulje, češnjak i kopar), a guacamole (namaz od avokada, limuna ili limete, češnjaka) s paprikom. 

5. Lino Lada Pillows

Ljubitelje Lino Lade, ali i sve koji obožavaju slatko, oduševit će Lino Lada Pillows u dva okusa. Grickalice ogrnute omotom od žitarica, a s prepoznatljivim Lino Lada okusom možeš ponijeti sa sobom na izlet ili putovanje jer stanu u svaku torbu i prikladne su za konzumaciju u svakoj situaciji. Idealan su slatki zalogaj za sve koji žele uživati u okusu Lino Lade u svakoj prilici, primjerice u pauzi između treninga, nakon vožnje biciklom ili bilo koje druge sportske aktivnosti, na putovanju automobilom, vlakom, na planinarenju, izletu, vani na školskom odmoru i u pauzi na poslu. Lino Lada vrhunski je kremni namaz prepoznatljivog okusa, a sada dolazi u oblicima prikladnim za konzumaciju na mjestima na koje nije praktično nositi Lino Ladu i kruh.

Lino Lada Pillows Milk punjeni su s 55% Lino Lade milk, a Lino Lada Pillows Nougat punjeni su s 55% Lino Lade nougat, oba okusa idealan su omjer žitarica, mlijeka, lješnjaka i kakaa, savršeno hrskavi, a praktični jer stanu u džep i prikladni su za uživanje u svakoj prilici. Slatka pauza vraća energiju, diže raspoloženje i vraća osmijeh na lice nakon aktivnog dana te okuplja i povezuje prijatelje, obitelji i kolege. Ne mažeš! Samo smažeš!

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.